Mikä V..... ku ei käynnisty

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Willycettu

Mikä V..... ku ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Willycettu »

Ajelin satasta ja käännyin sivu soratielle.Heitin vapaalle ja kone sammui.
Työntelin maitohapot jaloissa pajalle. 3 "Asiantuntija" MEKAANIKKOA kunnes luovuttivat ja kutsuivat paikalle oikein lada asiantuntijan.Vaihdettiin tulpat virran jakajan kasikin sivussa,ei starttaa .
kaikki alipaine pihuta tarkistettiin ka lähti käymään parilla pytyllä,savu hirviä ja hukkuu bensaan.Kuivateltiin kaikki ja kun pitää ryyppyläppää väkisin auki niin käy taas 3 pytyllä.Virtalukon pohjakin on ok.
Mikä piru vikana ? Lada on vm 1994 1500 s ja ajettu 50 tuhatta.
kaasari ja katti autossa,katsastus mies sanoi et käy liian rikkaalla.
:evil:
Kemppilukko

Viesti Kirjoittaja Kemppilukko »

Ovat jossain jutuissa maininneet neulaventtiilin kaasarikatin ongelmaksi.
Siihen oireet vaikuttaisivat viittaavankin.
sergei 1200L
Viestit: 431
Liittynyt: 14.11.2005 22:29
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja sergei 1200L »

:D joku on pissannut sun tankkiin..
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mites toi ryyppyläppä, onko se täysin auki kun kone on lämmin? Niillä on taipumus vanhemmiten ruveta jumittamaan lian ja ruosteen vaikutuksesta jolloin ryyppy on tietysti kokoajan päällä
Willycettu

jaahas

Viesti Kirjoittaja Willycettu »

kaasuläppä kiinni koko ajan ja varoitusvalo check enging palaa jatkuvasti
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

Eikös siellä kaasuttimessa ole sähköventtiileitä. Kerran teki semmoisen vian että nyki ja paukkui eikä käynyt kaikilla. Auton sai kotiin ajamalla 30 km/h, mutta bensaa meni liki tankillinen reilun 100 km matkalla. Lopputulos tälle ajelulle: katalysaattori paskana. Alkuperäinen syy oli jommankumman sähköisen venttiilin rikkoutuminen kaasuttimessa, en muista kumpi.
Vastaa Viestiin