kaasarin vaihdon jälkeen moooaa?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
veikko_m_

kaasarin vaihdon jälkeen moooaa?

Viesti Kirjoittaja veikko_m_ »

Eli mun katti vehkeeseen vaihdoin normaalin kaasarin parempien tehojen toivossa,no sain viriteltyä vivustot ja muut hilippeet kiinni..Sain auton käyntiin, säädin tyhjäkäynnin ja ilmanputsari laitoin kiinni..Autoon istumaan ja väännin avaimesta.Hetihän se käyntiin lähti ja kierrosherkkyyttä oli sitten rutkasti enemmän mitä katti kaasarilla..Myös vääntöä tuli rutosti lisää :wink: ..Mutta ongelma ilmeni kun sain auton pihasta tielle, kun kaasun painaa pohjaan auto tukehtuu..Kiihtyy kyllä koko ajan, mutta tehot katoaa kaasu pohjassa..N. 1cm päästät kaasua pois niin auto oikeen nykäisee matkaan ja tehoa löytyy hyvin..Autonahan on toi 1.6 azteekki 93 vuosikertaa..

P.S. Koitin jälkeen päin ottaa putsarin pois niin tuntuis et vähän autoi :roll:

Autossa on laskettu kansi ja normaali 1.6:sen kaasari,myös katti on irti ja kärjetön sytytysjärjestelmäkin on..Kannattaisiko mun vaihtaa kärjellinen syttykin?Olis nimittäin just pitkäiskuisen virranjakaja :wink: Kuinka suuri kärki väli pitäis säätää?

Mitä teen? :oops:
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

älä sitä sytkää ainakaan mee vaihtaan... :lol: onx sul kaikki alipaineletkut kii... must tuntuu että se menee laihalle kun survasee kaasua... pelaako kiihdytyspumppu?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
veikko_m_

kyllä uskoisin et se toimii :roll: ,muttakun musta tuntuu että se sais liikaa bensaa..
ladasape

Viesti Kirjoittaja ladasape »

ei se kyllä liikaa saa, jos se kerran mooaa, vaan liian vähän. jos se sais liikaa se käsittääkseni alkais röpöttämään.
Lada, lähtee kuin viina rannasta
veikko_m_

en kyllä tiedä....
=Shiguli=

Viesti Kirjoittaja =Shiguli= »

Sanokaapas, että mistä säädetään tyhjäkäyntiä 1200L:ssä.
veikko_m_

En oo ikään päässy katselemaan sellaisen kaasaria,mutta ainakin parissa kaasarissa on siinä ihan kaasuvivuston puolella ruuvi josta itse olen säätänyt...
ShamrocK2107

Viesti Kirjoittaja ShamrocK2107 »

Mikähän mun ladassa mahtaa olla ku alhasilla kierroksilla painaa kaasua, se mooaa ja ikäänku "pätkäsis" - sitte se alkaa taas ottaa kieppii niinku pitääkii? tämä tapahtuu sillon ku on matkustajia, moottori lämmin ja pienillä vaihteilla (1 2 ja 3)... yksin ajellessa sitä ei oo vielä tapahtunu, eikä myöskään 4 ja 5 vaihteella ajettaessa. :roll:

Kone on 1.7i
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ladasape kirjoitti:ei se kyllä liikaa saa, jos se kerran mooaa, vaan liian vähän. jos se sais liikaa se käsittääkseni alkais röpöttämään.
juu tämä tuli todettua ennen pirkan hovia kun koho jäi jumiin ja kaasari tulvi... ensin röpelti niin maan perkuleesti ja sitten kun sai kierroksille meni ku piän eläin lappu lattiassa...

niin ja asiaan.. onko tuo kaasari otettu mistä ladasta, joskus meni itellä ristiin ja tuli laitettua isolohkoon 1200ccn kaasari missä oli pienemmät suuttimet
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
veikko_m_

Kaasari on nivan 1600cc:stä se vähän ihmetyttääkin miksei se toiminut...
Vastaa Viestiin