Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
kallesjo
Viesti
Kirjoittaja kallesjo » 14.7.2006 23:37
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 15.7.2006 8:16
eipä niitä taida löytyä kaupan hyllyltä....
farkku ladan takajousesta saa aika hyvän kun ottaa kierroksen pois ja mersun (ainakin.W123/W124) etujousesta saa hyvän kun ottaa n.2/5 pois...
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
OSmo
Viestit: 164 Liittynyt: 9.2.2006 12:57
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja OSmo » 15.7.2006 16:55
Jos sulla on alle 90- vuosimallinen auto, niin jousien ei tarvitse olla tuv-hyväksytyt. Eli edellä mainitun ikäisistä saa katkoa, kunhan se on siististi tehty.
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
igorman
Viesti
Kirjoittaja igorman » 15.7.2006 20:12
Riippuu katsastus paikasta mitä ne sanoo. Mulla on -97 lada ja läpi meni vaikka renkaat melkein ottaa lokarin kaareen kiinni
Frostwind
Viesti
Kirjoittaja Frostwind » 15.7.2006 20:42
Mitenkäs tota moin, mä oon kuullu notta jos on katkotut jouset ja sattuukin sitten onnettomuus ja vahingontarkistuksessa tulee ilmi että autossa on katokotut jouset niin vakuutusyhtiö voi evätä korvaukset
Jeltsin
Viestit: 231 Liittynyt: 18.1.2005 20:29
Paikkakunta: Valkeala
Viesti
Kirjoittaja Jeltsin » 16.7.2006 10:49
Jousia katkomalla katoaa ne loputkin ajo-ominaisuudet....
Frostwind
Viesti
Kirjoittaja Frostwind » 16.7.2006 11:48
Eikö jossain jousitakomolla voisi teettää ladaankin madallusjouset?
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 16.7.2006 12:49
Jeltsin kirjoitti: Jousia katkomalla katoaa ne loputkin ajo-ominaisuudet....
Mielestäni tässä ei ollut puhe pelkästä katkasusta vaan toisen auton/jäykempien jousien käytöstä...
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Frostwind
Viesti
Kirjoittaja Frostwind » 16.7.2006 16:07
Idän Ihme 1 kirjoitti: Frostwind kirjoitti: Eikö jossain jousitakomolla voisi teettää ladaankin madallusjouset?
'
Oon ymmärtänyt että juuri näin kannattaa tehdä jossei valmiita jousia ole.
Olisiko kenelläkään tietoa tälläisistä? Onko kukaan teettänyt itsellensä?
spede
Viestit: 357 Liittynyt: 17.6.2005 22:46
Viesti
Kirjoittaja spede » 16.7.2006 17:58
Frostwind kirjoitti: Idän Ihme 1 kirjoitti: Frostwind kirjoitti: Eikö jossain jousitakomolla voisi teettää ladaankin madallusjouset?
'
Oon ymmärtänyt että juuri näin kannattaa tehdä jossei valmiita jousia ole.
Olisiko kenelläkään tietoa tälläisistä? Onko kukaan teettänyt itsellensä?
Ite en ole teettäynt mutta olen kuullut
Vallilan Takomosta pelkkää hyvää.
Lada110
Viestit: 648 Liittynyt: 28.9.2003 16:33
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Lada110 » 16.7.2006 23:05
O.M kirjoitti: Frostwind kirjoitti: Idän Ihme 1 kirjoitti: '
Oon ymmärtänyt että juuri näin kannattaa tehdä jossei valmiita jousia ole.
Olisiko kenelläkään tietoa tälläisistä? Onko kukaan teettänyt itsellensä?
Ite en ole teettäynt mutta olen kuullut
Vallilan Takomosta pelkkää hyvää.
Hyvä Firma
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
'aatee'
Viestit: 2053 Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti
Kirjoittaja 'aatee' » 16.7.2006 23:15
kuulostaa hitsin hyvältä tollaset jäykemmät jouset vois olla aika ok
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS !!!
Lada Scandinavia
Viestit: 1655 Liittynyt: 12.7.2005 18:17
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti
Kirjoittaja Lada Scandinavia » 17.7.2006 23:09
Perustelkaa minulle, miksi Ladaa tai autoa pitää yleensäkin madaltaa, jos auto on normaali käytössä. Eikö helpoin madallus olisi, kun vaihtais jonkun japsiauton tuolit, niin sitten istuisi ainakin alhaalla.(lattialla)
LadaTunari
Viesti
Kirjoittaja LadaTunari » 17.7.2006 23:21
autot ja raktorit on erikseen! autoa likemmäs tonttia vaan ni hiano tulee.
Qulle
Viestit: 780 Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo
Viesti
Kirjoittaja Qulle » 18.7.2006 10:02
Meitin harrasteladaa ei oo ainakaan tarkoitus madaltaa, koska Woiman puute pakottaa tykittelemään lumella (kohta ehkä soralla). Silloin on syytä olla edes jonkin verran maavaraa, ettei koko ajan rapise kiinni
...itseasiassa tänään olis tarkoitus mennä koittamaan 1500:n padan asennusta.