 Meillä ollut uudesta asti -90 Corolla, siis ee90-koppanen 1.3 12v koneella. Monesti ollaan todettu että pelti on todella ohutta ja jäykkyyttä on saatu laittamalla monta peltiä päällekkäin niissä kohdissa, missä on tarpeen. Ihan toimiva ratkaisu, mutta vanhemmiten
 Meillä ollut uudesta asti -90 Corolla, siis ee90-koppanen 1.3 12v koneella. Monesti ollaan todettu että pelti on todella ohutta ja jäykkyyttä on saatu laittamalla monta peltiä päällekkäin niissä kohdissa, missä on tarpeen. Ihan toimiva ratkaisu, mutta vanhemmiten  ah niin ruostearka. Alusta on tehtaan jäljiltä liian löysä jopa normaalisti kuormattuna ( 5henk. + matkatavarat) , joten meidän yksilöön vaihdettiinkin farmarin takajouset, nyt kantaa..
  ah niin ruostearka. Alusta on tehtaan jäljiltä liian löysä jopa normaalisti kuormattuna ( 5henk. + matkatavarat) , joten meidän yksilöön vaihdettiinkin farmarin takajouset, nyt kantaa..No sitten se oma -86 rolla, alusta siinäkin toooodella lässähtänyt, tietysti kilometrit ja aika tehnyt omansa mutta jouset ja kallistuksenvakaajat näytti olevan melkoisen ohuita jo tehtaalta lähtiessä. Ohjaus oli todella hyvä, kevyt ja tunnokas. Paljon parempi ajaa kuin túo uudempi, siis kaupungissa. Mutkaisilla asfaltti teillä meinasi tulla merisairaaksi kun kori kallisteli niin hurjasti
 
 Alkuperäistä peltiä siinä ei ollut enää muualla kuin katossa, kaikki muu oli lahonnut pois


 Olen usein pysäyttänyt ja huitonut kädellä, mene nyt, poikkeuksetta palkka on ystävällinen hymy, kädenheilahdus, ehkä molemmilla päivä pelastettu
  Olen usein pysäyttänyt ja huitonut kädellä, mene nyt, poikkeuksetta palkka on ystävällinen hymy, kädenheilahdus, ehkä molemmilla päivä pelastettu  Mutta minullhan ei enää olekaan tulipalokiire
 Mutta minullhan ei enää olekaan tulipalokiire  
  
 




 
  
  
  
 



 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 ).
 ). 
 