tuplat

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
putin power

tuplat

Viesti Kirjoittaja putin power »

miten on jos laittaa tuplat kaasarit ladaan et miten on tuleeks oaljon tehoa lisää+??
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

no eipä nuo yksitään auto muuhun kun bensan kulutukseen(vie niinkun olis tehoo)..... kyllä sinne pitää tehdä sitä sun tätä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Re: tuplat

Viesti Kirjoittaja cassu »

putin power kirjoitti:miten on jos laittaa tuplat kaasarit ladaan et miten on tuleeks oaljon tehoa lisää+??
Pelkillä kaasareilla ei juurikaan saa lisää tehoa - etenkään tuplilla. Mikäli konetta ei muuten ole "kiristelty", ei tuplista ole juurikaan muuta iloa kuin koneen hukkuminen polttoaineeseen ja polttoaineen kulutuksen huomattava kasvu. Tietysti jos ovat viimeisen päälle säädetyt, toimivat varmasti vakikoneessakin. Joskaan en näkisi järkeväksi tuplakaasuttimien sijoittamista vakiokoneeseen, sillä se ei sitä tehoa lisää tuo.
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

1500cc:ssa samarassa teholisäys oli 'huimat' 55->63KW eli ei kannata vain tuplakaasareita laittaa. Ainakin kansi olis hyvä tehdä kunnolla ja joku kireä nokka myös.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
ilkkahy

Viesti Kirjoittaja ilkkahy »

Paljonkos tuossa sinun samarassa on noiden muiden viritysroippeiden jälkeen tehoa foma?

Ei se 8kw nyt mielestäni niin vähän ole, mutta eipä paljoakaan.
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

ilkkahy kirjoitti:Paljonkos tuossa sinun samarassa on noiden muiden viritysroippeiden jälkeen tehoa foma?

Ei se 8kw nyt mielestäni niin vähän ole, mutta eipä paljoakaan.
Liian vähän vieläkin. Kyl se kulkee ja kiertää, mutta vapari on aina vapari. En ole penkittänyt ja varmaan vien mittaukseen/säätöön vasta kun on ainakin ruisku (megasquirt) kiinni ja turbo jos jaskaa niin paljon askarella eli joskus vuonna ties milloin.

Vaparista puheen olleen. Katastuksessa kävi Corolla vm 03 1,8L VVTL-i koneella, tehoa siinä on 141KW. Eli kyllä se tekniikka kehittyy huimasti ja mun 8v kone on lelu sen rinnalla vaikka mitä virityksiä siihen tekisi.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
solikka89

Viesti Kirjoittaja solikka89 »

ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikuta :lol: sitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti :wink:
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

solikka89 kirjoitti:ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikuta :lol: sitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti :wink:
Kumma juttu kun mulla suti vakio 1200S kakkosella asfaltilla. :roll: Vakio kattimallin 1500 kaasusta asfaltilla, ei tarvinnu ku polkasta kaasu pohjaa ja perä alta. Sama juttu 1200S:ällä.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
J-Tech
Viestit: 100
Liittynyt: 18.5.2006 16:55
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja J-Tech »

luistiko kytkin vai heräsitkö ja huomasit nähneesi märkää unta.... :lol:
Loud&Fast
Larssoni

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

kyllä mä vähä epäilen tota kaasusta sutimista.. taitaa olla noita esson baari juttuja.. :lol: Eiköhän toi munki pitkäselkäinen sudi asfaltilla kaasusta jos on vaan lunta asfaltilla :!: :P
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

suti kaasusta :lol: :lol: :lol: ja mää osaan lentää
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mun laapotin sutii ja polttaa kumia vakio tekniikalla tosin herkästi, tehoaki on vaan 71 hv, mut tietty toi ei ole ihan aito larsseeni kun toi onki vaa Samara. :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Määkin luulin et mulla on joku tehdasviritetty yksilö kun löi sutia joka vaihteella, mut perkeles se oliki vaan laturin hihna mikä luisti :cry: :cry: :lol:
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Latukka kirjoitti:suti kaasusta :lol: :lol: :lol: ja mää osaan lentää
Aivan satavarmana. Ehkä sekin vaikutti et oli niin hitsin kaljut kumit mis oli hiukan jotain kuranjämiä pellosta, mut ainaki perä irtos tosta vaan asfaltilla. Siinä kohtaa just ei ollu hiekkaakaan asfaltin päällä.

Eikä kussu kytkin. Kaveri vielä hyppäs pois kyytistä kattoon kuin on ku tulin siihe kohtaa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

mut eikös klikseissä renkaissa ole enemmän pitoa kun kuviollisessa et jaksaa poltaa paremmin ku on kuviollinen kumi?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Vastaa Viestiin