Paljonko on turbo ladoja täällä porukassa?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

täältä olis kanssa tulossa -91 2105 TURBO
jos sais joskus toimiinkin :)
ahdin:KKK-K03
ja solex 175CD
ja kutos koneisen ruisku bemarin pensapumppu+paineensäädin(joskus)
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Mouru1

Viesti Kirjoittaja Mouru1 »

Mullakin on tulossa 1.6 larppa garretin ahtimella, nykysin 1.2 eikä oikein ahdot vielä nouse mutta kyllä ne vielä nousee..
Avatar
1800tc
Viestit: 114
Liittynyt: 6.1.2006 18:54
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Komia on. Taitaa kulkua löytyä aika kivasti :)
Larssoni

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

Mikä välijäähdytin ja flekti tos on? Pitäis kans löytää tollanen mahdollisimman ohut flekti että saa kunnon kokoisen coolerin nokalle.. 8)
Avatar
1800tc
Viestit: 114
Liittynyt: 6.1.2006 18:54
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Larssoni kirjoitti:Mikä välijäähdytin ja flekti tos on? Pitäis kans löytää tollanen mahdollisimman ohut flekti että saa kunnon kokoisen coolerin nokalle.. 8)
Välijäähdytin on turbo celicasta.toi flekti on nissan cherrystä on aika ohut ja syyläri on 3cm vielä siirretty koneeseen päin ja hyvin mahtuu.
ilkkahy

Viesti Kirjoittaja ilkkahy »

Nätisti väsätty konehuone. Paljonkos tuossa on tehoa?

Niin olisikos jollakulla kuvaa siitä ladan koneen öljykierron toteuttamisesta? Periaate on jo selvä, mutta minä tykkään kuvista :)
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ihan saakutin hienoo!!
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
ChargerSpeed
Viestit: 105
Liittynyt: 4.11.2005 10:18
Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia

Viesti Kirjoittaja ChargerSpeed »

Täällä kans, tällä hetkellä 1800cc je pistonsin takomännillä ja kkk:n puhaltimella tällä hetkellä hevosvoimia niinpaljon ku mies työntää mutta tulee sutimaan kivasti.
Kun torakatkin kuolevat, ladat ovat vielä jäljellä
Turbopakosarjoja, imusarjoja, painekoteloita ja ahtoputkia
-Lada 1200L ikuisuus projekti
-Bmw e28 524TDst projekti (EvoII)
-vw vento 1.9TD käyttis
-Opel corsa a 3D 1.2n
Avatar
1800tc
Viestit: 114
Liittynyt: 6.1.2006 18:54
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

ilkkahy kirjoitti:Nätisti väsätty konehuone. Paljonkos tuossa on tehoa?

Niin olisikos jollakulla kuvaa siitä ladan koneen öljykierron toteuttamisesta? Periaate on jo selvä, mutta minä tykkään kuvista :)
Tehoa ei oo mitattu ku leima kunnossa ei ratakunnossa.ei toi nyt kovin näyttely kuntoinen ole toi konehuone. :lol:
lada 2105

Viesti Kirjoittaja lada 2105 »

täältä ois kanssa tulossa turbo lata volvon tekniikalla tuplilla ja toyotan carinan ahtimella :D
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Kyllähän pojjaat kaikkea rakentelee, ja se on asiaa mutta vois tälläsellä suht hätäsellä vaparilla ottaa vaikka testilenkin H:ki- Oulu ja testata kenen koneet sitten loppupeleissä kestää ajoa :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
larppa

Viesti Kirjoittaja larppa »

Mullaki tonniviissatanen garretin 3:sella,saabin coolerilla..ym Kilon paineilla ajeltu nyt 2 vuotta ja 30000km(viime aikoina vähemmän). Että hyvin kestää! "kop,kop" :roll:
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

lada kestää 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Mut mites se oikeesti kestää tota ahtamista?

Musta vaan tuntuu että nää kaikki missä paineet on yli kilon, alkaa olla jo aika vika alttiita, ja vähä semmosia että paska ajella matkaa ja normaali ajoo..

Mutta joku pieni ahdin ja pienet paineet, ni kiva värkki :wink:
Vastaa Viestiin