Viritetyn ladan leimaaminen?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
thecrazed

Viritetyn ladan leimaaminen?

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

Noniin eli ongelma ois tämmönen että käyn huomenna ostamas '91 1500s ladan joka on katsatettu yms. ihan kunnossa. sitten olis yks toinen lada jonka vois saada halvalla joka on '95 2105, siinä ois tupla dellortot, viritetty kansi, peltipakosarja, kitkalukkoperä ja simonsin ralliputki plus että se ois luultavasti korinpuolelta paremmassa kunnossa. siitä on vaan vauhtipyörä hajonnu (oli kevennetty) ja kytkinkoppa ainaki rikki.. ja sitähän ei tietenkää sais noilla vehkeillä leimattua kun se on vähäpäästönen malli.

Mutta jos ottas 91 lohkon ja laittas muut roippeet siihen? oisko se mahollista saada leimalle kun ei ole vähäpäästönen malli? helpomalla pääsis tietenki kun vaihtas vaan lohkon siihen 95, ja ottas paperit 91:stä? onko niiden korinumeroiden vaihto kuinka helppoa? tai kuinka suuri riski jäädä kiinni? Ei oikein tiedä mitä kannattas tehdä, niinpä kysynkin nyt neuvoa suurilta lada-asiantuntijoilta.. ja kertokaa kannatteeko siitä viritetystä ladasta maksaa paljoa?

Niin ja jos jollaki löytyy mielenkiintoa ostaa '78 taunusta? :lol:

Jos jotakin oleellista unohtu kertoa niin kysykää. :roll:
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Re: Viritetyn ladan leimaaminen?

Viesti Kirjoittaja cassu »

thecrazed kirjoitti:... Mutta jos ottas 91 lohkon ja laittas muut roippeet siihen? oisko se mahollista saada leimalle kun ei ole vähäpäästönen malli? helpomalla pääsis tietenki kun vaihtas vaan lohkon siihen 95, ja ottas paperit 91:stä? onko niiden korinumeroiden vaihto kuinka helppoa? tai kuinka suuri riski jäädä kiinni? Ei oikein tiedä mitä kannattas tehdä, niinpä kysynkin nyt neuvoa suurilta lada-asiantuntijoilta..
Se on totta ettei tuo -95 vähäpäästömalli (Axtec) mene tuollaisilla hiluilla leimasta läpi vaikka olisit itse Timo Taikuri tai David Copperfield. Korinumeroiden vaihto taasen on mahdollista, mutta ehdottoman laitonta enkä suosi moisia laittomuuksia. Järkevin tapa on vaihtaa tekniikka katalysaattorittomaan koppaan. Suosittelen joko näpertelemään tuon -91 kopan parempaan kuntoon samalla kun on tekniikan vaihto käynnissä (tolla tekniikan määrällä kori on sen verran palasina että esim pohjan korjaaminen on helppo homma kun melkein kaikki hilut on pois tieltä) - tahikka sitten hankit hyväkoppaisen katalysaattorittoman johon tekniikan siirrät.
thecrazed kirjoitti:ja kertokaa kannatteeko siitä viritetystä ladasta maksaa paljoa?

Niin ja jos jollaki löytyy mielenkiintoa ostaa '78 taunusta? :lol:

Jos jotakin oleellista unohtu kertoa niin kysykää. :roll:
Se mitä tuosta viritetystä kannattanee maksaa vähän riippuu ja roikkuu ... Ottaen huomioon että tuohonkin on varmasti mennyt mukava summa rahaa kun se on viritetty. Mitään summia en osaa sanoa/ehdottaa, mutta kehottaisin aloittamaan hintakeskustelun myyjän kanssa. Eiköhän se molempia osapuolia tyydyttävä kauppasumma synny ennemmin tai myöhemmin.
thecrazed

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

niin se voi olla paras.. vähän riippuu että saanko ton taunuksen myytyä että sais rahaa ostaa sen 95 ladan.. se meinas 250€ mut aattelin tinkiä vielä kyllä.. onko se liikaa noista? onhan niihin menny rahaa varmasti että ei se sillee varmaa paljoa ole. ja saakai niistä omansa pois jos myy jos ei sit jostai syystä saa aikaan alkaa värkkäämään..
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

thecrazed kirjoitti:se meinas 250€ mut aattelin tinkiä vielä kyllä.. onko se liikaa noista?
Tietysti aina kannattaa tinkiä niin paljon kuin mahdollista, mutta ei tuohon hintaan taida saada edes uutta kitkalukkoa.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Ootko ihan varma, että siinä autossa on kitkalukkoperä? Vaikka myyjä sanoisikin niin en kyllä uskoisi, jos on noin halpa??
Ladaan maksaa kitkalukkoperä jotain 250-300€ en oo varma, muistaakseni :?
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

uskon et on kempin lukko tai sitte perä on hajonnu niin et se ottaa molemmilla sillei vähä...
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Re: Viritetyn ladan leimaaminen?

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

thecrazed kirjoitti:Niin ja jos jollaki löytyy mielenkiintoa ostaa '78 taunusta? :lol:
Hinta? Kunto? Paperit? Kilvissä?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
thecrazed

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

Niin tiiä siitä sitte, vanha ukko se oli joka niitä selitti, se on sen siskonpojan lada ja oli saanu vaihdossa johonki crossipyörään.. oli veättäny heti täysiä ja se lohko meni siinä sit.. se oli sanonu sille ukolle se poika että myy paljolla haluat.. jos oikein ymmärsin.. pitäis kattoa tarkemmin sitä jos ostan sen, riippuen siitä saanko taunuksen myytyä että saa rahoitettua hanketta.
Hinta? Kunto? Paperit? Kilvissä?

450€ 2x aluilla. Kansi pitää ääntä ja kone käy rikkaalla, jarruletku ilmeisesti vuotaa kun ei nesteet pysy sisällä ja vänkärinpuolella helmassa ruostetta (helppo, suora pellinpalanen). Kilvissä on, pistin ite viime syksynä. maalattu mattamustalla spraylla. edellinen omistaja on käyny läpi korin muutama vuosi sitten, katsatusmies kehu pohjaa.. paperit on siis myös.. niin ja 2litran sierran kone on vaihdettu siihen jossain välis.. ja myös muutoskatsastettu sille (alunperin 1.6).. kuvia löytyy keltasena ja mustana..

oisin pistäny tähän kuvia kaikista kolmesta mutta kun ei tajua enää tähän aikaan että miten.. :oops:
thecrazed

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

joo ja nyt se tuli koko loppu homma lainauksena.. ääh.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Hinta? Kunto? Paperit? Kilvissä?
450€ 2x aluilla. Kansi pitää ääntä ja kone käy rikkaalla, jarruletku ilmeisesti vuotaa kun ei nesteet pysy sisällä ja vänkärinpuolella helmassa ruostetta (helppo, suora pellinpalanen). Kilvissä on, pistin ite viime syksynä. maalattu mattamustalla spraylla. edellinen omistaja on käyny läpi korin muutama vuosi sitten, katsatusmies kehu pohjaa.. paperit on siis myös.. niin ja 2litran sierran kone on vaihdettu siihen jossain välis.. ja myös muutoskatsastettu sille (alunperin 1.6).. kuvia löytyy keltasena ja mustana..

oisin pistäny tähän kuvia kaikista kolmesta mutta kun ei tajua enää tähän aikaan että miten.. :oops:
Kysyn kaverilta mitä on mieltä tosta, missäpäin tää olis?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
thecrazed

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

jep. täällä se on kemissä. ilman aluja vois lähteä 400€..
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

thecrazed kirjoitti:jep. täällä se on kemissä. ilman aluja vois lähteä 400€..
Joo liian kaukana, ei lähdetä.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Vastaa Viestiin