"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
forssan pick nickin lada bongaukset olikin jo tänne laitettu..... keli olisi kyllä saanut olla hieman viileämpi ja jostain ihme syystä rompe torilta jäi taas jonkin verran tavaraa käteen ja pussi oheni kummasti. itse en ladallani ajellut vaan emäntä tuon tyrkytti näytille, itse olin gmc jimmyn ratissa
paluu matka jyväskylään menikin sitten päin persettä. ensin kaasutin alkoi tulvimaan ihan urakalla ja kun tämän sain korjattua päätti vaihdelaatikko lopulliseti antautua, tampereen jälkeen menitiinkin pelkkä nelonen silmässä hirmusieti nykien ja kuunnellen aivan mieletöntä jurinaa ja ulinaa... radiosta loppu jo volumi asteikko
Bongasin eilen itseni sekä 4 kaveriani työntämässä 2105 axtecia käyntiin. varmaan tunti tuli urheiltua kunnes vedettiin se mersulla käymään. Pitäis ehkä ne kaapelit olla mukana
Punainen 2107 ilman puskureita tuli vastaan kuusaantiellä, huomasin liian myöhään että olis kerenny morjenstaa. Oma larpatus näytti kuitenkin kiinnostavan.
Puoli neljältä Karhulantiellä bongattu punainen Samara Sedan jossa keskipeilissä roikkui kerhoviiri. Ratissa vanhempi mieshenkilö. Lapanen ei noussut kummallakaan kun olin firman Hiacella kääntymässä Makuunin pihasta.
Prisman parkkiksella valkoinen Samara 5d, perässä luki 1500L joten oli ilmeisesti kaasarikoneella. Nopeasti vilkaistuna íhan siisti ja ruosteeton peli.
Kaksivärinen 2105 ajoi tänään vastaan Tornionmäessä. Korin yläosa oli ruskea ja alaosa valkoinen ja välissä meni punainen raita. Olikohan tämä niitä Konelan tuunaamia yksilöitä?
Parina aamuna näin nappiksen joka -79 mallia. Väriltään keltainen ja puskurin kävyissä mustat kumit. (TNE-?)
Myöskin viime viikolla näin -81 mallisen ja aidon 2105 Ladan.
Mittarin läpinäkyvät muovit on kartion malliset. Auto oli sinapin keltainen ja todella nätissä kunnossa. (seisoi parkissa)
Iltapäivällä bongasin kerhotarralla varustetun ruskean 2107:n jossa ei ollut ainakaan etupuskuria ja ainakin etukulma oli jossain määrin kurtussa. Tuli Kotkansaaren Jetin jälkeisen sillan alta jostain ihan ihme korvesta.
Liekö toveri ollut offaamassa Latalla
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.