Kyseinen yksilö on tosiaan vuosimallia -97 ja ajettu hirmuiset 65 tkm

Nyt noin 160 km perusteella on kyllä napakka peli. Tehoa löytyy mukavasti, varsinkin 80->110 km/h nelosella taittuu ripeästi kevyellä kaasullakin. Kone kehrää pehmeästi kuin kissa eikä mitään ihmeempiä sivuääniä kuulu. Loota ulisee hieman vitosella ja nelosella tietyillä kierroksilla, mutta sehän on vain ominaisuus. Lootassa on kuulemma myös jonkun verran ylimääräistä öljyä...
Koppahan on aivan mahtava, ainoat pienet ruostepaikat löytyvät helman pystysaumoista sekä pientä rusehdusta on myös helmojen alaosassa takana. Pohjassa ei mitään sanottavaa. Eipä tuota ihan hetkeen ole pesty, mutta ei se mitään.
Sisusta on aika törkyinen ja pikkuosissa on vähän kämyä siellä täällä, mutta ei mitään, jota ei pystyisi fiksaamaan.
Tuollahan olisi tarkoitus ajella jonnekkin talven tuloon saakka jonka jälkeen siirretään se kylmään talliin odottamaan kevättä. Teinituning-1500S lähtee viikon sisällä seisontaan siihen saakka kunnes 1700i:n on aika lähteä talliin. Turha tuollaista koria on mädättää suolasotkussa...
Muuten lata pysyy lähes orkkisasussa, ratti vaihtunee tuosta 1500S:stä sekä pientä sivu&etuvilkkujen kirkastumista tapahtunee. Ja kenties se 2" ränni katista taaksepäin Marteliuksen vaimentajalla.





Sellaista tänään. Parempia kuvia tulee kunhan saan tuon pestyä, vahattua ja muutenkin puunailtua. Kyllä onkin mukava taas kruisalla ladalla joka toimii kuin unelma. Kytkin on tosin lähes on/off ja kun siihen yhdistetään ruiskun pieni miettiminen ja tuo ruiskujen outo kaasupoljin, niin joko kumi ulvoo tai sammua töksähtää. No mutta eiköhän se tuosta lähde vielä sujumaan...
