lada 2107 projekti.. (päivitetty) lancia 1.6 s.i.E twincam

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Nätti peli ja ennenkaikke hyvän värinen. Konepelti on kyllä "mielenkiintoinen" :lol:
.
nisse

Viesti Kirjoittaja nisse »

ainaki on itse kukin toteuttanut itseään tuohon konepeltiin, joutuu joskus vähä soveltaa kun 3 sälliä värkkää yhtä autoo ja kaikilla omat mielipiteet asioista. Vanteet napattiin Volkkarista käännettiin ja maalattiin. Ammattimiehenä M.Salmela sai hitsattua vanteet lähes täysin suoraankin.
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

NKS tiimi kirjoitti: Ammattimiehenä M.Salmela sai hitsattua vanteet lähes täysin suoraankin.
Joskus tätä sanotaan hyväksi tuuriksi, sattumaksi ja ero ammattimieheen on siinä että jälkimmäinen tekee justiinsa eikä "lähes".
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Eihän ammattimieskään pysty koneistamaan kun ehkä jonkun satasen tarkkuudella, mutta kun tekijämies laittaa sen rälläkällä niin se on sillon justiinsa :lol:
Vauhdin tae - alamäki
Pöhö-Andrei

Stefa kirjoitti:Eihän ammattimieskään pysty koneistamaan kun ehkä jonkun satasen tarkkuudella, mutta kun tekijämies laittaa sen rälläkällä niin se on sillon justiinsa :lol:
Perhana, niinkö päin se olikin.
nisse

Viesti Kirjoittaja nisse »

Stefa kirjoitti:Eihän ammattimieskään pysty koneistamaan kun ehkä jonkun satasen tarkkuudella, mutta kun tekijämies laittaa sen rälläkällä niin se on sillon justiinsa :lol:
hyväksi todettu resepti. ei ainakaan aiheuta turhaa stressiä :)
m.salmela

vanteet

Viesti Kirjoittaja m.salmela »

mulla on kattokaas sellane heittokello näpeissä niin vanteet tulee rälläkällä ja invertterillä justii suoraan eikä melekeen :lol:
Pöhö-Andrei

Re: vanteet

m.salmela kirjoitti:mulla on kattokaas sellane heittokello näpeissä niin vanteet tulee rälläkällä ja invertterillä justii suoraan eikä melekeen :lol:
Näitä heittokello-näppejä tuntuu täällä piisaavan.
kettu

Viesti Kirjoittaja kettu »

Asiallinen peli.

Edit: konepelti on kyl aika susi, mut kaaret,väritys ( konepeltiä lukuunottamatta) ja vanteet on mun mieleen.
m.salmela

1.6 twincam turbo

Viesti Kirjoittaja m.salmela »

eli net pellin alle tulee lancian 1.6 si ahdettu tekniikka (ja konepelti vaihtuu) :) jotain tuplia saa tarjota!!
ralli lada

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

kuulostaa kelpo projektilta, mutta kuvat ei pelitä :(
21013 2300tic
Vastaa Viestiin