Oma muijakaveri o tietty ollu useesti meitin raaserin kyydissä... Sitten töissä olen pari kertaa pakottanut työkaverin kanssa kyytiin, kun o joku keikka ilmaantunut
...tosin katteli aika pitkään, kun pykältelin ilman kytkintä tota latukkaa. Tollanen 4-lovinen loota, jossa o tosi lyhyet liikkeet on kyllä ihan huippu ladassa
Qulle kirjoitti:
...tosin katteli aika pitkään, kun pykältelin ilman kytkintä tota latukkaa. Tollanen 4-lovinen loota, jossa o tosi lyhyet liikkeet on kyllä ihan huippu ladassa
Meinasikko että kestää etes ens viikkoon jos ei kytkintä käyttele...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Qulle kirjoitti:
Meinasikko että kestää etes ens viikkoon jos ei kytkintä käyttele...
No siinähän tulee lootan vaihtoa harjoteltua samalla.. Kandee vinguttaa vielä muutama rengassarja asfaltilla sileäksi niin voipi laitella myös uuden perän ja kytkimen
Siis raakana 1->2->3->4 ja vain rauhallisessa ajossa. Aika onneton saa olla jos ei ladan nelilovisella laatikolla saa vaihteita raakana vaihdettua niin halutessaan ilman rusahduksia. Siis nuo raakana vaihdot vain köröttely vauhdissa, ei millään isoilla kierroksilla vedättämällä
no mutta onko se kytkimen käyttö sitten niin vaikaa?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:no mutta onko se kytkimen käyttö sitten niin vaikaa?
Ei todellakaan. sattus vaan olemaan sellanen fiilis että ajellaan kuin vanhalla kuormurilla
Pointti olikin vaan se että ladalla ajelu onnistuu vaikka kytkin esim. pettäis kesken matkan... Normisti ei tuu raakana vaihdettua mutta aina joskus körötellessä o kiva pykällellä raakana kun se niin helposti onnistuu.
Ei voi muuta kuin todeta että aivan loistava loota. Kunnolla repiessäkin pykälät löytyvät aina satavarmasti ja pienemmän tarjoaminen onnistuu kiitettävän hyvin vauhdissa.
Palautan asiaan. Minulla oli edellis yönä noin 20v nätti blondi Ladan kyydissä ja vähän muuallakin. Siis tyttö oli harjoittelemassa postin jakoa ja kerrostaloissa kuljimme kuin veli ja sisko. Kun valmistauduimme siirtymään omakoti alueelle, niin tyttö ei saanut Ladan takaovea kiinni, siis siihen tuli joku vika. No tyttö tuli etupenkille ja työ jatkui mukavasti. Harmi kun ketään tuttu ei nähnyt, oli vaan niin kaunis tyttö mun ei kauniissa Ladassa.
Lada Scandinavia kirjoitti:Palautan asiaan. Minulla oli edellis yönä noin 20v nätti blondi Ladan kyydissä ja vähän muuallakin. Siis tyttö oli harjoittelemassa postin jakoa ja kerrostaloissa kuljimme kuin veli ja sisko. Kun valmistauduimme siirtymään omakoti alueelle, niin tyttö ei saanut Ladan takaovea kiinni, siis siihen tuli joku vika. No tyttö tuli etupenkille ja työ jatkui mukavasti. Harmi kun ketään tuttu ei nähnyt, oli vaan niin kaunis tyttö mun ei kauniissa Ladassa.
hitto meinasin unohtaa kertoa kaikille että toissailtana mulla oli kaksi nuorta naista Samaran kyydissä, ne kävi jopa Lada-Farmilla eikä ne edes ollut mitään sukulaisia
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:hitto meinasin unohtaa kertoa kaikille että toissailtana mulla oli kaksi nuorta naista Samaran kyydissä, ne kävi jopa Lada-Farmilla eikä ne edes ollut mitään sukulaisia
Oliko ne A) ladisteja B) työkavereita?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.