"Kemppilukon teko..."
"Kemppilukon teko..."
Nii et mitkä kaikki osat pitää irrottaa et saa sen perän hitsattuu? kertokaapa niin ei tuu sit mitään yllätyksiä kovin paljon..
ja pitääkö paikkaansa et ku ottaa "panhard" tangon pois niin oli muka yhtä hyvä pito ku lukolla? mun mielestä ei pidä paikkaansa ainakaan kilpa käytössä...
<---kyseessä kuvan lada eli takaveto...
ja pitääkö paikkaansa et ku ottaa "panhard" tangon pois niin oli muka yhtä hyvä pito ku lukolla? mun mielestä ei pidä paikkaansa ainakaan kilpa käytössä...
<---kyseessä kuvan lada eli takaveto...
Lujaa Laatua Larva!
Eli jos ladan perä niin rummut pois, vetarit pois, kartaani pois ja sitte perävälitys irti banjosta ja sitten duunaat mitä ny tykkäätkin tehdä
ja lyöt jossain järjestyksessä takaisin....
Jos tehdään 30 minsan peltoautoa niin sitte laikka käteen ja takapuoli banjosta auki ja tuikitaan ekalla käteen osuvalla hitsivehkeellä pulunpaskaa sinne tänne, hitsaillaan pelti hiukan kine ja rasvat sisään ja mennään ajamaan ja sitten hajoo kone ennenkuin ehditään ajamaan koko kierrosta
sitten hajotetaan lasit ja potkitaan pellit sisään ja haukutaan lada paskaksi...eik se näin mene suurinpiirtein kun häsätään...... 

Jos tehdään 30 minsan peltoautoa niin sitte laikka käteen ja takapuoli banjosta auki ja tuikitaan ekalla käteen osuvalla hitsivehkeellä pulunpaskaa sinne tänne, hitsaillaan pelti hiukan kine ja rasvat sisään ja mennään ajamaan ja sitten hajoo kone ennenkuin ehditään ajamaan koko kierrosta



124/2101 practical beauty
Ei nyt panhard-tankoa ainakaan
Tanko on jäykää taka-akselia poikittaissuunnassa tukeva tanko,jonka toinen pää on kiinnitetty nivelellä akseliin ja toinen pää vastakkaiselle puolelle runkoon.Joustoliikkeen aikana akselisto siirtyy hiukan sivusuunnassa suhteessa koriin ,mutta sillä ei ole suurta merkitystä,koska tanko on tehty mahdollisimman pitkäksi ja vaakasuorassa olevaksi.
Jos tanko poistetaan jää tämä tehtävä pitkittäisille tukivarsille,jousille ja iskunvaimentimille,mikä ei ole suinkaan tarkoitus.Autosta tulee vetelä takapäästän.
Jos tanko poistetaan jää tämä tehtävä pitkittäisille tukivarsille,jousille ja iskunvaimentimille,mikä ei ole suinkaan tarkoitus.Autosta tulee vetelä takapäästän.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
valitettavaa mutta totta, tää taitaa olla varsinkin Ladan kohdalla varsin yleinen menettelyarpati kirjoitti:Jos tehdään 30 minsan peltoautoa niin sitte laikka käteen ja takapuoli banjosta auki ja tuikitaan ekalla käteen osuvalla hitsivehkeellä pulunpaskaa sinne tänne, hitsaillaan pelti hiukan kine ja rasvat sisään ja mennään ajamaan ja sitten hajoo kone ennenkuin ehditään ajamaan koko kierrosta![]()
sitten hajotetaan lasit ja potkitaan pellit sisään ja haukutaan lada paskaksi...eik se näin mene suurinpiirtein kun häsätään......

