1700 isolohko

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ladaani

1700 isolohko

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Tarkoitus olis vääntää 1.7 lohko joillakin (saa antaa vinkkejä) takomännillä n.1.8 litraseksi. Kampura mulkataan hiukan keveämmäksi ja isin tallissa sorvaillaan vauhtipyörä teräksestä. Kanget kevennetään ja hiotaan. Kansi on vähän auki, että tuleeko isompia venoja. Mutta kanavat tietysti ja rosteriventtiilit. Täytyy laitella kuvia kunhan rojekti etenee.

Mylly olis tarkoitus istuttaa kanttilamppusen nokalle, n. 30cm taaemmas kuin orig. kiinnitys. Vakio loota (5v) tulee ellei sitten vironpoika suostu luopumaan halvalla suorakytkystä :twisted:

Autolla tullaan (toivottavasti) kilpailemaan Roadsport C-luokassa.

Muutama pikkuseikka on vielä "hiukan" auki, kuten alustan muutokset, mikä kytkin (sintteri vai kupari), sekä korimuutokset diffuusorit yms. Mutta kaikesta on totuttu selviämään joten... :wink:
Avatar
ChargerSpeed
Viestit: 105
Liittynyt: 4.11.2005 10:18
Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia

Viesti Kirjoittaja ChargerSpeed »

diffuusorit ??? fuck the aerodynamics, its the power that counts.

miksi kun aerodynamiikka on valmiiksi jo kuin tiiliskivellä.

ps venolialta saat ainakin mäntiä firmasta nimeltä hi-car ja poraus on 80mm
Kun torakatkin kuolevat, ladat ovat vielä jäljellä
Turbopakosarjoja, imusarjoja, painekoteloita ja ahtoputkia
-Lada 1200L ikuisuus projekti
-Bmw e28 524TDst projekti (EvoII)
-vw vento 1.9TD käyttis
-Opel corsa a 3D 1.2n
Larssoni

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

minkä hintaiset tollaset venolian männät on?
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Niinpä, täytyy kysellä hintoja. Ja on kokemuksia ratakorkuisesta ladasta, missä perä lähtee aina jarrussa "leijaileen", kun ei ollut mitään ilmanohjausta. Eipä nämä ilmanohjaimet ole mitään tommis pillutteja vaan oikeasti toimivia, yleensä aika rumiakin. Alumiinipelti on aika hyvä rakennusaine.
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Nyt on orkkis vauhtipyörästä naputeltu hammaskehä irti ja teräspöllistä on sahattu aihio pätkä uudeksi vauhtipyöräksi. Kampuraa olis kanssa tarkoitus keventää, mutta onko kokemuksia kuinka paljon uskaltaa ottaa että saa vielä painoihin? Olen nähnyt lähinnä kirveenterää muistuttavan akselin mutta saakohan enää tasapainoon? Täytyy kokeilla :twisted:
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Jos joku on tarkemmin kiinnostunut säännöistä ja ohjeista, niin osoitteesta http://www.historicrace.fi löytyy roadsportin säännöt.
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Edittiä lähtötietoihin:
Autoa ei rakenneta roadsport c:hen vaan b:hen. Painovirhe paholainen... :oops:
Vastaa Viestiin