minkälainen /kokoinen subbarin kotelo farkku autoon
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
minkälainen /kokoinen subbarin kotelo farkku autoon
pitihän se ostaa kun kohtuu hintaan sai elikkäs piti saada chevyn capricen äänen toisttoon hieman läskibassolle syvyyttä ( minun autoissa ei tekno soi)
ja käteen jäi pioneerin impp 12" elementti ja autostudion vahvistin(watti lukuja en älynny katella kun hyvin soi) ja nytten elementti on vanhassa kitara vahvistin kotelossa joka on äärimäisen epäkäytönnlisen painva ja muotoinen mihinkään käyttö tarkoitukseen...(hiacen perässä mahtu olemaan hyvin) niin ja vaikka auto ei lada olekkaan niin kait nyt joku on farkku ladaan kotelon tehny....
eli umpinainen vai refleksi ja minkä kokonen ? jannu jolta ostin sanoi että mieluiten refleksi mutta toimis myös free airina
ja käteen jäi pioneerin impp 12" elementti ja autostudion vahvistin(watti lukuja en älynny katella kun hyvin soi) ja nytten elementti on vanhassa kitara vahvistin kotelossa joka on äärimäisen epäkäytönnlisen painva ja muotoinen mihinkään käyttö tarkoitukseen...(hiacen perässä mahtu olemaan hyvin) niin ja vaikka auto ei lada olekkaan niin kait nyt joku on farkku ladaan kotelon tehny....
eli umpinainen vai refleksi ja minkä kokonen ? jannu jolta ostin sanoi että mieluiten refleksi mutta toimis myös free airina
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Hyvä autohifi-sivusto, siittä vaan ihmettelemään ja lukemaan: http://www.autosound.fi/tietoa.htm
Katoppas tuolta: http://www.audiosavo.fi/index.php4?id=submitoitus
ABC -Absolutely Boring Compromise
Re: minkälainen /kokoinen subbarin kotelo farkku autoon
Hmm.Team perseauki racing kirjoitti:eli umpinainen vai refleksi ja minkä kokonen ? jannu jolta ostin sanoi että mieluiten refleksi mutta toimis myös free airina
Jos sie jytäkkää sillä subilla haet, nii elä Freeairia värkkää, ne on sellasia herrasmiesten systeemejä

Joku suljettu ~50-35litranen ois sopiva, ja muodosta että elä tee mittään neliskanttista, vaan mahollisimman "hankalimman" muotonen, eli hitsi tehä

Toki se soi neliskanttisessakin, mutta kun viilataan oikeesti niitä viimesiä meluja, niin neliskanttinen on huono kotelo.
Ihte kokemuksen äänellä voin sanoa että näin on, ja ainakin kotelon takaseinän (vastakkainen kuin missä subi on) laittaisin vinoksi, ja omaan ladaan tekemässä koteloa jossa tuo vino seinä on takapenkin selkänojan takana ihan kiinni, ja mahdollisimman korkea, jolloin kabiiniin pääsee parhaiten jumputusta..
Mutta varmasti hyvä elementti soi missä vaan kotelossa.
Ihte kokemuksen äänellä voin sanoa että näin on, ja ainakin kotelon takaseinän (vastakkainen kuin missä subi on) laittaisin vinoksi, ja omaan ladaan tekemässä koteloa jossa tuo vino seinä on takapenkin selkänojan takana ihan kiinni, ja mahdollisimman korkea, jolloin kabiiniin pääsee parhaiten jumputusta..
Mutta varmasti hyvä elementti soi missä vaan kotelossa.
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Tee lasikuidusta vararengaskotelonpaikalle laatikko
http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?PH ... bba&page=5

Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Siinä on vaan semmonen juttu, ku capricessa on vararengas siellä kyljessä, ja kontin lattian alla on kahen istuttava penkki, joka yleensä on revitty piilofarkuissa pois.Mäntä kirjoitti:Tee lasikuidusta vararengaskotelonpaikalle laatikkohttp://fin-tuning.net/FTBB/index.php?PH ... bba&page=5