Kaasarin vaihto?
teho...
Jaa'a paha sanoa mitä se teho olisi mutta veikkaan että se hyvällä alakerralla (ei ohivuotoa yms) 100 hepan paikkeille nousee?
Lohkosta jos ottaa pois pitää koko kone purkaa osiksi ja mikäli ottaa kannesta pois riittä pelkkä kannen irroittaminen. Mutta jos ottaa lohkosta pois niin puristukset saa kunnolla nostettua.
Onko sun tarkoitus ajaa ihan peltoajoa vai joskus oikein jotain kisaakin esim. sprinttiä sitten kun ikä riittää?
Lohkosta jos ottaa pois pitää koko kone purkaa osiksi ja mikäli ottaa kannesta pois riittä pelkkä kannen irroittaminen. Mutta jos ottaa lohkosta pois niin puristukset saa kunnolla nostettua.
Onko sun tarkoitus ajaa ihan peltoajoa vai joskus oikein jotain kisaakin esim. sprinttiä sitten kun ikä riittää?
En tuolla Ladalla ainakaan viel mitään kilpaa aja, mut sit kun ikää tulee niin JOKKISTA tulen ajamaan aivan varmasti... ja sit ois tarkotus eka jokkis auto rakentaa ladasta ja tähän ladaan on hyvä keräillä näitä virejä.. Ostin tuossa Sparcon kuppipenkinki ja se käy jokkikseen joten taas yks askel otettu tulevaa kilpa uraa kohti..
Rokkiralliin tuo lada kävis mut ei sinne tohi mennä hajottamaan hyvää autoo..

Lujaa Laatua Larva!
No sadalla eurolla saa SATTUMALTA kelpo auton. Mutta noista axtekkien hinnoista, niissä ostaa yleensä sian säkissä (tosi kaltoinkohdeltuja tapauksiakin kun oon tavannu). Mun nykynen käyttökaasari maksoi 15 euroo rahteineen ja varakaasarista taisin pulittaa 20 ekee vai mitä se oli. Uutenahan se maksaa Teltassa maltaita, mutta se on sitten eri juttu. Yleensähän noi axtekkiautot jää juuri axtekkiongelmien takia leimatta ja purettavaksi. Silloin ne axtekkiosat ei voi olla kauhian kalliita!
Reippaina käymme rekkain alle 

- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hinnat
maksaahan irto-osa aina hivenen enemmän kuin koko auto (siis suhteessa) joka jätkällä ei kuitenkaan ole mahdollisuutta hankkia kokonaista autoa pihaan jos tarvii kaasuttimen. Monet Ladat on niissä hinnoissa että osina myymällä saisi enemmän kuin kokonaisena.

No itte ole ostanut nyt 5 kuukauden sisällä 3 kpl axteekki ladaa joista yksi on purettu. Kaikkien yhteishankintahinta on 330 Eur. Toi huonoin on purettu ja jo kaiketi paistinpannuina. Maksoin siitä 110 eur ja osat myin 110 Eur. Ittelle jäi siitä 5 lovinen laatikko. Loput osat meni tänne voorumissa oleville sopuhintaan.
Lada rules
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hmm
mitenkäs jos asentaa axtekin ja syöttää jatkuvan virran solenoidi suuttimille, toimisko se silloin ok tuollaisessa ei vähäpäästöisessä pelissä. Eikös silloin ole suuttimet täysin käytössä? Solexissa on Ozonia isommat kurkut tai ainakin eka olis isompi ja kaasuläpätkin aukeaa vaiheittain ilman mitään alipaineohjauksia, eli vähän niinkuin 70-luvun kaasuttimien tyyliin. Toisaalta kannattaako vaikeesti saatavia axtekki-solexeja alkaa uhraamaan tuollaiseen käyttöön, jos ozonin saa kohtuu helposti avaamaa kakkosen mekaanisesti.
