Ensin oli kuskilla kuppipenkki mutta polkimet ja ratti oli niin ilkeesti että joutu vaihtamaan Samaran penkit. Ne on kyllä ihan mukavat ja matalat pitemmänkin kuskin ajaa.
Ite oon vaihtamassa Seat Ibiza SXI:n etupenkit. Ihan mukavat istua ja pikkuisen jopa sivuttaistukeakin. En tosin Ladaan, Ladassa on TODELLA hyvät penkit tohon fiudeen verrattuna. (ne jotka on istunu mk1 127ssa tietää mistä puhutaan, putkirunko+pehmustetta)
Mulla on lanserin penkit edessä. Suht. hyvät istua ja sivuttaistukeakin mukavemmin. Kuskin penkissä jopa korkeuden säätö.
ps:mistä vuosimallista eteenpäin opelissa on tynamiitillä kiristyvät turvavyöt?
Ei kiristy millään tykäri virityxellä vaan sielä on jousi puristettuna "sylinterin" sisällä ja se vaijerin välityksellä kiinni turvavyön lukossa.(maksaa muuten melki 200e uusi mekanismi, että kannattaa olla niitä enemmän laukomatta. nimim.kokemusta omaava)Ja -94 vuosimallista eteenpäin kaikissa opeleissa..(tai ainakin b-vecuissa ja b-omenoissa)
mulla olis tossa pihalla mätänemässä jonkun japsin etupenkki (taisi olla kuskin puoleinen) siitä saa käydä hakemassa itselleen tuning penkin edullisesti. löytyis myös kapeakiskoiseen sovitetut japsi penkit (joku iso, olisko vaikka Cedricin?) halvalla lähtis. kaikkien toyota osien viejälle ilmaiseksi.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
miksi te pojat niitä penkkejä vaihdatte
pienellä modifioinnilla alkuperäiset penkin ovat todella hyvät
jos luette pravdan jutun penkki paremmaksi pitkä jalkaisille
pressa kirjoitti:miksi te pojat niitä penkkejä vaihdatte
pienellä modifioinnilla alkuperäiset penkin ovat todella hyvät
jos luette pravdan jutun penkki paremmaksi pitkä jalkaisille
Mistähän vanhoja Pravdoja saa? Mikähän Ladan etupenkeissä on kun olen kuullut muillakin että on pettänyt? Minulla oli hitsailtu alaosaa jo monta kertaa ja toinen kulma repsotti alaspäin. Ihan sen takia tuntu vaihto järkevältä.
Elikkäs kysäisisin meneekö mitkään penkit heittämällä ladankiskoihin ? tai ihan pienellä muokkaamisella ? Edes samaran ? malli 2107. Tämän hetken penkit on mennyttä kalua aikalailla ja ajattelin purkaamoista kysellä penkkejä, toki kysyn noita ladan omia, mutta jos kenties vaihtoehtoja löytyy niin kysyä niitäkin
Elikkäs kysäisisin meneekö mitkään penkit heittämällä ladankiskoihin ? tai ihan pienellä muokkaamisella ? Edes samaran ? malli 2107. Tämän hetken penkit on mennyttä kalua aikalailla ja ajattelin purkaamoista kysellä penkkejä, toki kysyn noita ladan omia, mutta jos kenties vaihtoehtoja löytyy niin kysyä niitäkin
Larppis kirjoitti:Elikkäs kysäisisin meneekö mitkään penkit heittämällä ladankiskoihin ? tai ihan pienellä muokkaamisella ? Edes samaran ? malli 2107. Tämän hetken penkit on mennyttä kalua aikalailla ja ajattelin purkaamoista kysellä penkkejä, toki kysyn noita ladan omia, mutta jos kenties vaihtoehtoja löytyy niin kysyä niitäkin