Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jokari kirjoitti:
Kaippa tuo on, samanlainen kytkin oli 1700i:ssä jota kävin koeajamassa Imatralla...tietenkään unohtamatta Kimmo86:n atsteekkia, samaa sarjaa myös
Ehkä sitä on vaan liian tottunut tuohon 1500S:n vetelään ja loppuun kytkimeen. Sillä on kyllä helppo lähteä nykimättä ja pahoista paikoista koska se ottaa niin pehmoisesti ja suht pitkältä matkalta.
Huomenna kun taas ajan sillä niin ekat 10 kytkimen käyttöä hurjaa luistatusta ennenkuin tottuu
Oliko kyseessä tuo nettiautossakin oleva 850€ imatran 1700i? Oli aikomus mennä tuota katomaan, miksikäs ei kelvannut?
Samainen peli. No kun kerran kysytään miksi en ostanut niin onhan se kerrottava. Siis itse autohan on todella siisti, muutamia pieniä rupuja löytyy mutta niinhän näissä kaikissa. Sisusta siisteilla suomiverhoiluilla ja muuten todella siisti.
Eli korin puolesta olisi voinut ostaa mutta tekniikan puolesta ei. Koneella on mittarissa 158 tkm ja sen huomaa...jakoketjun laahaimet ovat ihan lopussa koska rahinaa, rallatusta ja helinää löytyy. Kardaanin ristikot on ihan finaalissa, kolkottavat melko pahasti.
Eli siinä olisi kyllä autoa varmaan pitkäksikin aikaa, mutta ilman muutamaa remonttia siitä ei selvitä. Mutta jos pää kestää kuunnella koneen älämölöä niin hae pois vaan, voin suositella muuten kyllä. Minä hain vähänajettua ladaa ja sen myös sain, mutta hintakaan ei enää ollut samoissa lukemissa
Jahas, siinä tapauksessa on parempi kääntää katseet tuonne raahen suuntaan josta löytyy vastaava, 1tkm enempi mittarissa, vuoden uudempi ja 50€ kalliimpi, josko se olis priima
Nyt on ladan putkistoa vähän päivitelty. Aika löytyi tunnin päästä siitä kun marssin pakoputkihuoltoon sisään. Loistavaa palvelua...
No eniveis, totesimme yksissä tuumin että putken päivittäminen katilta saakka on taloudellisesti/tehollisesti täysin turhaa, joten muuten hyvän keskiputken takaylityksen perään hitsailtiin hyväksi todettu Marteliuksen 40 cm ovaalipönttö. Ja pöntön jatkoksi hitsailtiin hyvän kokoinen pätkä 3" ränniä
Äänet muuttuivat erittäin mukaviksi. Ääntä lähtee selkeästi enemmän kuin 1500S:tä, vaikka tuossa on käytännössä 3 vaimenninta (katti). Hyvin höpisee tyhjäkäynnillä ja ulospäin lähtee vain hyvin herrasmiesmäiset höpinät vedätettäessä
Siinäpä pari kuvaa asennuksesta...nyt se on SUORASSA!
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Ai perhana ...VEIVI löytyy , no ýritän saada kumminkin ennen oikean vian löytää , ja siinäkin loppupuolella ..... johtoja hapettunut ja puoli poikki jotenka kyllä varmaan vika löytyy , tänään oli tarkoitus mennä anttilalle mutta nappis oli toista mieltä kyllä aurinko risukasaan vielä paistaa
markku kirjoitti:Komea vahauksen jälkeen .. näemmekö susikoskella komistuksen 4 päivä
Ja aivan varmasti näemme Sekä mahdollisesti hieman ajan patinoiman 2107 1300:sen jos vain Mikkoo pääsee paikalle
Juu yövuorot sattuu kohdille, niin en tiedä jaksaako ja toinen homma on taas tuolla 4 vaihteisella nopeushirmulla ajo 2krt päivässä anjalankoskelle Pitäisi saada jostain 5 vaihteinen lada tilalle..
markku kirjoitti:Komea vahauksen jälkeen .. näemmekö susikoskella komistuksen 4 päivä
Ja aivan varmasti näemme Sekä mahdollisesti hieman ajan patinoiman 2107 1300:sen jos vain Mikkoo pääsee paikalle
Juu yövuorot sattuu kohdille, niin en tiedä jaksaako ja toinen homma on taas tuolla 4 vaihteisella nopeushirmulla ajo 2krt päivässä anjalankoskelle Pitäisi saada jostain 5 vaihteinen lada tilalle..
Heh
Eiköhän se 5v peli vielä löydy.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Tänään kävin Ladan lämppärin puhaltimen kimppuun. Tiesin kyllä että homma on aivan perseestä, mutta se olikin vielä jostain eri galaksista. Viiden tunnin turaamisen jälkeen kaikki oli levällään ja puhaltimen kehys roikkuu enää yhden ruuvin varassa...sen jossa sivuilmapuhalluksen vaijeri on. Eikä tietysti kunnollista lenkkiä sen löysäämiseen, ja paikkakin aivan perseestä. Ne kaksi pientä ruuvia jotka pitävät tuulettimen kehystä ikkunan ilmaputkessa kiinni olivat riittävän kivoja ottaa pois, saati saako niitä enää edes kiinni. Siinä vaiheessa v-käyrä oli jo sellaisissa sfääreissä että oli aivan pakko lopettaa. Tai koitinhan mä vielä irrottaa mittaristoa enkä muistanut niitä kahta pientä ruuvia siinä yläosassa, tulos; ruuvinreiät repesivät ja mittaritaulun yläosa roikkuu, vähän mutta silti
Ei riitä sanat kuvaamaan tota kötöstä. Siis aivan hirveä keksintö. Huomenna pitäisi jatkaa mutta en p*rkele tiedä millä saan sen tuulettimen kehyksen pois Eikä ropeli mahdu tulemaan pois sieltä vaikka mitä tekee, saati sitten uusi tuuletin...
Ladan rassaus on aina niin kivaa...
Viimeksi muokannut Jokari, 15.9.2006 21:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.