oisko kuvaa tästä samarasta

Mulla on vm -83 mallin 300D Mersu, johon sain vaivatta täyskaskon ja autopalveluvakuutuksen (=hinausvakuutuksen) vielä keväällä 2005...Lada-Jussi kirjoitti:joutuu täällä etelässäkin suhaamaan jopa 80 km:n työmatkoja, toisaalta joitain mahdollisuuksia julkisiin kulkupeleihinkin löytyy. pohjois ja varmaan myös itäsuomessa autolle on ihan tarve, ei pelkästään koristeena. Mahtaa juurikin siellä pohjoisessa ahistaa noi ajoneuvoverot ja polttoaineverot ja muukin yksityisautoiluun kohdistuva painostus?
Mulla on 21061:n kanssa sama homma tossa vakuutuksessa. Pohjantähti ei myönnä vapaaehtoisia ajoneuvovakuutuksia (ainakaan helpolla) yli 10 vuotta vanhoihin autoihin. Ostin auton kun se oli 10 vuotta ja se on nyt pidettävä rekisterissä ettei tämä vakuutus vain raukea, kun uutta on taas vaikea saada. Hinausvakuutustahan tohon ei kuitenkaan sisälly.
.
varmaan eri vakuutusyhtiö tai sitten merkki rasismiaVanja-eno kirjoitti:Mulla on vm -83 mallin 300D Mersu, johon sain vaivatta täyskaskon ja autopalveluvakuutuksen (=hinausvakuutuksen) vielä keväällä 2005...Lada-Jussi kirjoitti:joutuu täällä etelässäkin suhaamaan jopa 80 km:n työmatkoja, toisaalta joitain mahdollisuuksia julkisiin kulkupeleihinkin löytyy. pohjois ja varmaan myös itäsuomessa autolle on ihan tarve, ei pelkästään koristeena. Mahtaa juurikin siellä pohjoisessa ahistaa noi ajoneuvoverot ja polttoaineverot ja muukin yksityisautoiluun kohdistuva painostus?
Mulla on 21061:n kanssa sama homma tossa vakuutuksessa. Pohjantähti ei myönnä vapaaehtoisia ajoneuvovakuutuksia (ainakaan helpolla) yli 10 vuotta vanhoihin autoihin. Ostin auton kun se oli 10 vuotta ja se on nyt pidettävä rekisterissä ettei tämä vakuutus vain raukea, kun uutta on taas vaikea saada. Hinausvakuutustahan tohon ei kuitenkaan sisälly.
.
Eikös toi oo lapissa kauppareissu...Jokari kirjoitti:Hienoa! Siinä ei ole Samara kovin montaa seisontapäivää nähnyt koska tuohan tekee melkein 100 km/päivä...
Koitahan päästä yli millin
Tossa kylmäkäynnistyshommassa taitaa olla totuuden siemen, meillä on meinaan emännällä 04 mondeo, jossa on nyt 270 tkm mittarissa. Auto on uutena ollu taksina, eli 130 tkm vuosi, eikä varmaan oo kylmäksi ehtinyt. Öljyt pysyy saman värisenä 10tkm:n vaihtovälillä, eikä nostajat metelöi yhtään, kone on kuin uusi. Ford muuten käyttää edelleen mineraali öljyjä, 5w30 joita tohon autoon on vaihdettu 20 tkm:n välein, kunnes tuli meille, jolloin lyhensin välin kymppiin, kun ei tuu paljoakaan vuodessa ajoa. Kuka hullu muuten ajaa bensataksilla 130tkm vuosi??IlkkaHe kirjoitti:
Juuri kuulin yheltä äijältä (täysin tosi juttu, vakuutan) että oli ajanut autollansa 1,7 miljoonaa samalla koneella! m-renkaat oli 700 000km vaihettu ja todettu kone moitteettomaksi...
Tuon keston salaisuus oli se, että moottoria ei päästetty menemään kylmäksi juuri koskaan, ja sanoi antaneensa yleensä maksimissaan 2tuntia seistä, joten kylmäkäynnistyksiä harvoin tehtiin..
Olisit vetänyt huohotinputken öljyntäyttöaukkoon niin ei olisi tarvinnut lisäillä!samara88-600 000 km kirjoitti:Vajaan tuhat km ajoin vielä öljyä lisäillen, mutta kun kaikki öljy meinaa löytyä ilmanputsarista huohottimen kautta alkaa olla hankaluuksia!
Mennä viikolla ajoin Rovaniemelle kokoukseen (230 km) ja öljyä piti lisätä 3 kertaa,
no nyt nähdään kian soveltuvuus lapin olohin.. minkäs laisen kian ostit?? voisin hiukan yhtyä tuohon aikaisempaan olen sen verran huonoja kokemuksia kiasta kuunnellut mutta kai niitä hyviäkin yksilöitä on?? mut kerro ihmeessä tämän uuden ihmeauton ominaisuuksia..'aatee' kirjoitti:KIA![]()
osta nyt hyvä mies lada![]()