Viimeksi lukemasi kirja?
kirja
Tuossa kesän aikana sain luettua Juha Vuorisen - Juoppohullun päiväkirjan. Taitaapa olla yksi parhaimmista lukemistani kirjoista, Sleepy Sleepersien - Pitkä ja kivinen tie, ohella. Suosittelen, mutta en tosikoille.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Kirsti Hurre (peitenimi)
Sirpin ja Moukarin alla...yhdeksän vuotta Neuvostoliitossa
Lainaus alkusanoista:
En tahdo kirjallani tehdä propagandaa varoitukseksi niille suomalaisille,jotka vielä mahdollisesti unelmoivat "sirpin ja moukarin" vallasta.Tahdon vain rehellisesti kertoa kaiken sen,mitä itse ja ystäväni jouduimme "stalinilaisen auringon alla " kokemaan.
Aunuksessa 28.2 1942
Tekijä
Sirpin ja Moukarin alla...yhdeksän vuotta Neuvostoliitossa
Lainaus alkusanoista:
En tahdo kirjallani tehdä propagandaa varoitukseksi niille suomalaisille,jotka vielä mahdollisesti unelmoivat "sirpin ja moukarin" vallasta.Tahdon vain rehellisesti kertoa kaiken sen,mitä itse ja ystäväni jouduimme "stalinilaisen auringon alla " kokemaan.
Aunuksessa 28.2 1942
Tekijä
-
Autoteknillinen käsikirja Moottori.Vuodelta 1965,503 sivua
Erikosohjeet seuraaviin merkkeihin:
American motors,BMW700,BMW502,Chrysler Valiant,Citroen DS 19,Ford 307,Ford Consul MK II,Zephyr six MK II,Ford Falcon,Goggomobil T T ,Mercedes Benz 190,Morris Mini ,[Moskvitsh [/b],Peugeot 403,Saab 93 ja 93B,Saab 95,96 ja 750GT,Skoda,Triumph HeraldWartburg,VolgaVolksvagen,Volvo B16A,Volvo 18A.......................................maksoi kirpputorilla3,5€,että minä olen onnellinen mies
[/b].Yksin Skoda Oktaviaan 44 sivua moottoritetoa 
Erikosohjeet seuraaviin merkkeihin:
American motors,BMW700,BMW502,Chrysler Valiant,Citroen DS 19,Ford 307,Ford Consul MK II,Zephyr six MK II,Ford Falcon,Goggomobil T T ,Mercedes Benz 190,Morris Mini ,[Moskvitsh [/b],Peugeot 403,Saab 93 ja 93B,Saab 95,96 ja 750GT,Skoda,Triumph HeraldWartburg,VolgaVolksvagen,Volvo B16A,Volvo 18A.......................................maksoi kirpputorilla3,5€,että minä olen onnellinen mies

No enpä oo itekkään ihan kokonaan lukenu, mutta joitain satoja juitenki!! Ihan hyvä opus, mutta jonkun verran siinä on virheitä varsinkin kuvien ja kuvatekstien kansa. Katoppa vaikka abs- jarrujen kohalta!!Kimmo86 kirjoitti:Bosch Autotekniikan käsikirja -06.. Tai selailin pelkästään, sivuja on jotakuinkin 1000 joten eipä sitä ihan äkkiä lueta
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015