On se vieläkin lämmin auto...työmaan pihalla kun kääntää vivun kylmälle, niin kotipihassa 10 km päässä hönkii vielä lämmintä...joskus lämpöä pukkaa luvattoman kauan ja joskus vivun käännöllä jäähtyy minuutissa...
Jotain tarttis vissiin tehrä, alkaa kohta olemaan aika kuuma hytissä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:On se vieläkin lämmin auto...työmaan pihalla kun kääntää vivun kylmälle, niin kotipihassa 10 km päässä hönkii vielä lämmintä...joskus lämpöä pukkaa luvattoman kauan ja joskus vivun käännöllä jäähtyy minuutissa...
Jotain tarttis vissiin tehrä, alkaa kohta olemaan aika kuuma hytissä
Mulla onneksi tulee kylmääkin ilmaa, mutta kun tuli noita penkkejä pestyä niin vieläkin on aika tukala pesuaineenkäry kun Lada seisoo 8 tuntia auringonpaisteessa . Ikkunan avaaminen auttaa.
Eipä ole 1700i:ssä niin kuuma kuin 1500S:ssä...ero on itseasiassa huomattava. Topoviissatasen hytistä tulee aivan tajuttoman kuuma, kun taasen isolohkossa on vain riittävästi lämpöä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Nyt piisaa ruiskussakin lämpöä ihan eritavalla kun on tuo keraaminen hana...ei ihmekkään sillä vanha hana aukesi melko vähän ja pyrki näemmä sulkeutumaankin itsestään...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.