Onko markkinoilla muita kaasareita turbo käyttöön kuin weberin dat?
Se on vähän turhan kallis näihin mun kokeiluihin.. Jos jollakin sattuis ylimääräinen olemaan ja suostusi siitä luopumaan reiluun aseveli hintaan,niin olisin hyvin onnellinen
maxell kirjoitti:Onko markkinoilla muita kaasareita turbo käyttöön kuin weberin dat?
Se on vähän turhan kallis näihin mun kokeiluihin.. Jos jollakin sattuis ylimääräinen olemaan ja suostusi siitä luopumaan reiluun aseveli hintaan,niin olisin hyvin onnellinen
onhan noita kaasareita esim. solexin 32dis? ja melkein mistä tahansa tuplasta saa paineistettua hyvän värkin???! jos oikeen halpaa ratkasua haluat kokeilla niin suosittelen kaasarin laittamista turbon imupuolelle?
Mistähän sellaisen solexin vois löytää? Ei taida uutena mistään enää saada..? Tällä hetkellä kaasari on turbon imu puolella, mutta tehoja pitäs saada ens kesälle paljon lisää
maxell kirjoitti:Mistähän sellaisen solexin vois löytää? Ei taida uutena mistään enää saada..? Tällä hetkellä kaasari on turbon imu puolella, mutta tehoja pitäs saada ens kesälle paljon lisää
eipä niitä taida oikeen mistään löytää, eikä ne niin kauheen hyviäkään ole no joko ostat paineistetut vaaka/pysty tuplat ja teet niille imu sarjan tai sitten ruisku minkäslaisia tehoja sitä ollan ottamassa? ja mistä koneesta? millä ahtimella?
Pitää ruveta metsästämään vissiin tuplia jostain, mutta paineistetut taitaa olla nykään kiven alla.. Ruiskua en ainakaan vielä laita vaan pitää vähä harjotella tuota ahtamista ensin ja jos sitten vaikka siirtyis megasquirttiin, mutta kaasarilla olis tarkotus näin aluksi. Kone on tällä hetkellä 1200 mutta vaihtunee talven aikaan joko 1500 tai 1600. Turbo on garretin to3 ja kaasarina joku volvon vanha strömberg. Tehoja pitäs saada jonku verran lisää ja tarkotuksena onkin vähä kattoa paljonko sieltä sitten loppuviimein irtoaisi
mitenkäs onko kukaan kokeillu paineistaa tollasta strömppästä
tuolla saappi voorumilla joskus väittivät että teoriassa vois onnistuu kun laittais kohokammion huohottimesta ahtopaineen
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
START kirjoitti:mitenkäs onko kukaan kokeillu paineistaa tollasta strömppästä
tuolla saappi voorumilla joskus väittivät että teoriassa vois onnistuu kun laittais kohokammion huohottimesta ahtopaineen
R-Sport-turbosarjoilla kiristetyissä 200-sarjan Volvoissahan tuommoinen Strömberggihän on painepuolella joten kannattaa varmaan kysellä Volvofoorumilta. Ihan paska kaasarihan se on ja itsekin olen semmoisen kanssa tapellut joten en suosittele.
juu ei sillä mitään tee
mutta sellanen satuttiin "lainaamaan" saabista kun niitä tossa nurkissa on
se olis vaan halpa vaihtoehto ja nehän köyhää miestä kiinnostaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Painekaasaria ei meinaa mistään löytyä niin pitää kokeilla k-jetronicilla
jos sen sais vaikka sillä pelaamaan. Minkälaista bensapumppua siinä kannattais käyttää? Tarkotus olis tehdä pieni kerääjäsäiliö josta syötettäis bensa sitten tehokkaammalla pumpulla.. Minkälaisen bensapaineen se vaatisi? Eikös k-jetronicissa pidä olla kova paine? Riittäisköhän esim. bemarin sähköpumppu sille?
maxell kirjoitti:Painekaasaria ei meinaa mistään löytyä niin pitää kokeilla k-jetronicilla
jos sen sais vaikka sillä pelaamaan. Minkälaista bensapumppua siinä kannattais käyttää? Tarkotus olis tehdä pieni kerääjäsäiliö josta syötettäis bensa sitten tehokkaammalla pumpulla.. Minkälaisen bensapaineen se vaatisi? Eikös k-jetronicissa pidä olla kova paine? Riittäisköhän esim. bemarin sähköpumppu sille?
meidän ke-jetti mersussa on kaks bensapumppua peräkkäin, eiköhän se kannata olla jonkun k-jetti vehkeen pumppu niin varmasti pelaa, itse ostaisin kyllä ennemmin tuplat kun rupeisin jonkun mekaanisen ruiskun kanssa pelaamaan, on ne vähän semmosia tää on mun mielipide