Miss UdSSR ?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Hande

Viesti Kirjoittaja Hande »

samarai kirjoitti:Niin ja nikin perusteella ei voi kyllä täälläkään ennustaa keskustelijan sukupuolta. :wink: Handestakin tulee lähinnä mieleen Hande Nurmio - tunnetaan paremmin ehkä "Tuomari Nurmiona". :)
:lol: Totta tuokin. Onneksi asian laita selviää viimeistään siinä vaiheessa kun livenä näkee.
Ja johan minä rukkasin tuon nikinki vähän uskottavammaksi. Ennenhän siinä komeili Bart Simpson.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Lada-Jussi: onkohan oikeasti olemassa naishenkilöitä joita kiinnostaa kotityöt ja ymmärtävät Ladaan hurahtaneita miehiä :?: Haaskan näkösiä naisimmeisiä kuulema on, ovat kiinnostuneita tekniikasta :shock:
warre 353w sedan,
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo kyllä tää pahalta alkaa näyttämään, vaikka en mä voi ketään pahannäköiseksi sanoa, mutta mulla on vaan niin erikoinen naismaku :D mutta joo kyllä tässä vielä jaksaa vaimoa etsiskellä ja mielellään että ymmärtää Ladat mutta ei palvo niitä...
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ff8728

Savolaispoika jäi kesken kappaleen seisomaan yksin tanssilattialle, jupisi itsekseen "mitenkä tässä näen piäs käämään, minä ku vielä kehunnii, kyllä neeti on sitte haaskan näköne"
warre 353w sedan,
Hande

ff8728 kirjoitti:Lada-Jussi: onkohan oikeasti olemassa naishenkilöitä joita kiinnostaa kotityöt ja ymmärtävät Ladaan hurahtaneita miehiä :?: Haaskan näkösiä naisimmeisiä kuulema on, ovat kiinnostuneita tekniikasta :shock:
Onko oikeasti olemassa naisia, joita kiinnostaa vaan ne "&#¤#" kotityöt?? :evil:
Ei nykyaikana enään kotityöt kuulu pelkästään naiselle ja autoharrastukset vain miehelle. Molempi parempi, ja parasta kun kumpikin saa tehdä sitä mitä haluaa. Sukupuoleen katsomatta!

Mieluummin minäkin räplään vaikka sitä tekniikkaa, ku jynssään lattioita.
(siks kai yksin saanki asustella :oops: :) )
sinihelmi

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

:shock: jos vaatii liikaa.voipi olla että jää ilman.
GOODBYE KURJUUDELLE
ff8728

Saa siinä tarkkana olla kun vaimoa/miestä itsekukin itselleen valitsee. Lada-Jussi on ihan oikeassa, ei tosimiehen pidä langeta ensimmäisen oksalle pyrähtävän tyttösen pauloihin :) Pitänee olla vähintään diplomaattinen luonne, hänellä joka itselleen ylämäessä työntäjää valitsee....
warre 353w sedan,
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mutta kotiorjaa voi olla nykypäivänä hankalampi löytää :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Onhan noita lehti-ilmotuksia, että suomalaisista miehistä huutava pula. Venäläisiä naisia olis tyrkyllä..

Tuollasta vois harkita jos suomesta loppuu naiset. Thaimaalaisiin en koskis kyllä. Käy vielä yhtä hassusti Turakaiselle junnu vainion laulussa.

Turakainen siis vahingossa kännipäissään iski itämailla transistorin (vai mitä ne nyt on ne miehet naistenvaatteissa) eikä itse sitä tajunnut. Sitten laulu meni suunnilleen sillein että jos kehuu itämaista tavaraa niin on kokenut turakaisen kohtalon. Kun on prse rasvattuna, hyvin sinne uppoo muna, jälkeenpäin kehuvat on tiukkaa tavaraa.

Opetus on se ettei saa aliarvioida tavallisia suomalaisia naisia.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
KRAzis-TI

EI 13 wee vaan...

Viesti Kirjoittaja KRAzis-TI »

Pavlovits kirjoitti:Tämmöistä aihetta en muista vielä täällä nähneenikään. Koettakaa nyt välittää kaverille seuraa.
toveri pavlovits puhuu asiaa! niin ja tohon ikä asiaan viel et heittäkä ne numerot toisinpäin ni alkaa osuu lähel eli 13 -> 31 niin sillain. joku täs sanoi että venäjältä... jospa me tuodaan LADAt sieltä ja naisis pysytään iha MADE IN FINLAND linjalla...ja onhan noita "suomi-latuskojaki" (siis autoja,ettei tuu mitään väärinkäsityksii). edelleen odottelen ENSIMMÄISEN rohkean WAPAAN NAISEN yht.ottoa minuun.

p.s hienoa muuten että tää näinkin paljon herättää,vaix yleistä keskusteluu
ff8728

Tämän aiheen aloittajalla oli niin suuripiirteiset kriteerit että ihme ettei viestejä ole tullut :( (Minä kun olin nuori niin tytön piti olla nätti huumorintajuisen jne..jne. jostakin niitä vaan löytyi)Oliskohan pitänyt vielä lisätä aiheen aloittajan että huom. optioita on takataskussa :)
warre 353w sedan,
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

on tämä vaikeeta, ite olen kyllä löytänyt jo montakin naista, mutta ne ei jostain syystä ole löytänyt minua :roll: :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Niin kuin montaa muutaki Suomalaista miestä: Minua on tuo ulkonäkö suojellut monasti. Vaikka kuinka olisit kohtelias ja vaikka tansseissa menevä niin... se perus kohteliaisuus (ehkä ujous) on tuottanut tuloksen = 0 :( .

Mutta kuten viisaat sanoo: Seisovassa vedessä se haukikin kutee, pitänee edelleen paikkansa 8) .

Isoisä oli viisas: Ota elämä sellaisena kun se vstaan tulee, ja ole mukana :lol: :lol: .
Lada rules
ff8728

[quote="Lada-Jussi"]on tämä vaikeeta, ite olen kyllä löytänyt jo montakin naista, mutta ne ei jostain syystä ole löytänyt minua :roll: :lol:[/quote]

Jussi lähestyy ilmeisesti, sanoisinko asian ydintä. On vähän kiire mutta kun se läheskään oikea löytyy niin ei siitä helpolla pääse irti, eikä se päästä irti :)
warre 353w sedan,
Hande

RTJN65 kirjoitti:Niin kuin montaa muutaki Suomalaista miestä: Minua on tuo ulkonäkö suojellut monasti. Vaikka kuinka olisit kohtelias ja vaikka tansseissa menevä niin... se perus kohteliaisuus (ehkä ujous) on tuottanut tuloksen = 0 :( .
.
En usko, että kovinkaan monelle tuo ulkonäkö on se ratkaisevin tekijä. Luulen, että ujous voi olla se, mikä sitä 0 tulosta tuo.
Aatteleppa, kaks toisistaan kiinnostunutta kohtaa, eikä kumpikaan uskalla sanoa sitä ääneen, mitä siinä sitten käy?? Molemmat jatkaa omiin suuntiin...

Tahtoo tarkoittaa sitä, että rohkeasti vain juttusille, varsikin, jos on toiseta kiinnostunut.
Vastaa Viestiin