Jaakkima kirjoitti:Talviautoilussa eniten vihaan lasien raappaamista ja lumien harjausta. Siksi minulla kaikissa autoissani Lempeä (En raaskinut siihen porata tulipeltiin reikää) lukuunottamatta ollut aina sisätilanlämppäri käytössä. Nykyisin tuossa Combissa puhaltaa uuden karhea Defan 2000 W:n. Tuo on juuri oikean kokoinen combiin, mutta sedaniin liian tehokas. Auto oli kuin sauna muutaman tunnin lämmityksen jälkeen.
Sama täällä on kivempi lähteä kun on lasit auki ja pieni lämpö valmiiksi...
Mukavahan tuo on kyllä lähtee liikkeelle kun on autokin sisältä valmiiksi lämmin. Harmi vain kun pitää samalla tuota moottoria lämmittää kun pitää tuota sisätilan lämmitintä päällä... Ei jaksais alkaa aina johtoja irrotteleen.
Ja on varmasti jauhettu ennenkin tästä jossain mutta tuosta lohkolämppäristä niin mitä se vaikka oiskin muka vähän lämpimämpi tuo vesi moottorissa kun öljy kuitenkin on yhtä kankiaa kuin ilmankin lohkolämmitintä... Tehokkaampi varmasti olis pelkkä öljynlämmitin kuin tuo mikä kiehuttaa nesteet pilalle...