kansi projekti
kansi projekti
no niin eli ajattelin viritellä ladaani vähän kannesta, eli mitä pitää tehdä ja kannattaako vakio nokka akselia hioa jyrkempi kulmaiseksi? ja nämä virit pitäis toimia vakio kaasarilla...
lada combi hypi ja pompi
ekaks kohdista imu ja pakosarja kanteen sopivaks. Sitten hiot sileiksi kaikki kanavat kannesta. Tuskin niitä kuitenkaan kannattaa alkaa avarteleen ku jotain mopon sylinteriä?? minä en ossaa sanua..
Ja sitten palotilan vois avattella silleksi ja mahollisimman pyöreitä muotoja kantikkaitten tilalle.. Sitten kannen lasku. Kireempi nokka auttaa kans, päästöt kyllä saattaa muuttua.
Ja sitten palotilan vois avattella silleksi ja mahollisimman pyöreitä muotoja kantikkaitten tilalle.. Sitten kannen lasku. Kireempi nokka auttaa kans, päästöt kyllä saattaa muuttua.
kansi
Jos meinaat vakiokaasarilla käyttää niin ei juuri hirveitä pysty tekemään. Nokka korkeintaan 280ast 9mm nostolla. Kannesta ei juuri kannata ottaa pois. Lohkosta mielummin ja se että kuinka paljon voit ottaa riippuu siitä mikä kone on kyseessä. 1500 koneesta maksimi on 1,3mm. Helpoin tapa on tosiaan työstää kantta. Eli kanavien kohdistus,palotilojen muokkaus ja kanavien työstö.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere