Aika paksuja on Itä-Saksan autolehdet olleet kun sivun numero on 413! Vai lähteekö sivunumerointi vuosikerran ensimmäisestä lehdestä? Voiko tuon jutun linkittää tänne?
Kyllä ne sivunumeroinnit lähtee vuodenalusta,noi usein sidottiin sitten vuodenlopuksi kirjaksi.DDR:ssä noi lehdet eivät olleet kertakäyttöviihdettä,vaan sisälsivät korjausohjeita yms..Linkitä vaan tonne sivuille toi juttu.
AI kirjoitti:Jos ei puskurien hinta ihan tuplaannu kun tuot ne Suomeen niin kelpaa. Mitään kiirettä ei ole, ennen huhti-toukokuuta en niitä paikoilleen ala värkkäämään. Onhan niiden kulmissa ne kromiset ruuvit jotka tulee lokarin kiinnikkeeseen? Ellei ole niin osta sellaisetkin. Itse kiinnikettä ei tarvitse ellei ole mukana. Ja kuuluuhan niihin uudet kävyt?
joo hintaan ei tule varmaan mitään "lapinlisiä" - noista kävyistä ja ruuveista en nyt osaa sanoa kun ne osu aivan ohimennen silmään Mä en tunne kuin Samaran puskurit. Kyllähän nyt ainakin luulisi, että kävytkin on uudessa puskurissa mukana?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai kirjoitti:Mä en tunne kuin Samaran puskurit.
Varmistaa sitten että on kävylliset 2101 puskurit, ei kumilistallinen L-Ladan tai 2103:n puskuri!!!
Joo ei niissä kyllä mitään kumilistaa ollut, sen kyllä muistan- täyskromiset ja tarrassa oli kyllä selvästi 2101- mutta noi kävyt ei kyllä jäänyt mieleen.. Onkos noita jossain 2101:ssä ilman niitä käpyjä -esim. CCCP-versiossa?
samarai kirjoitti:Onkos noita jossain 2101:ssä ilman niitä käpyjä -esim. CCCP-versiossa?
Tarkoitin nimenomaan sitä että ovat 2101-puskurit joihin tulee kävyt ettei ole kumilistallinen 21011-puskuri. Joillekin kun tuo ero ei välttämättä ole selvä. Saattaavat kyllä myydä sitten kävyt erikseen eri hintaan...
samarai kirjoitti:Mä en tunne kuin Samaran puskurit.
Varmistaa sitten että on kävylliset 2101 puskurit, ei kumilistallinen L-Ladan tai 2103:n puskuri!!!
Joo ei niissä kyllä mitään kumilistaa ollut, sen kyllä muistan- täyskromiset ja tarrassa oli kyllä selvästi 2101- mutta noi kävyt ei kyllä jäänyt mieleen.. Onkos noita jossain 2101:ssä ilman niitä käpyjä -esim. CCCP-versiossa?
En ole virossa nähnyt IKINÄ uusia 2101 puskureita kaupan hyllyssä!! Enkä edes käpyjä!
Missä kaupassa niitä Tartussa näit? Olen tartossakin kierrelly kaikki ladaliikkeet mutta ei ole sattunu 2101 puskureita missään silmään.
Ja tuohon hintaan! Siihen hintaan olen kyllä nähnyt tartossakin uusia 2103 puskureita mutta että 2101! Kannattaa muuten tarkistaa että todella ovat 2101 puskurit, senhän tuntee siitä puskurin profiilista. Jossain päin viroa oli joskus ainakin 2103 käpyjä myytävänä 2101 käpyinä..
larssi21074 kirjoitti:
En ole virossa nähnyt IKINÄ uusia 2101 puskureita kaupan hyllyssä!! Enkä edes käpyjä!
Missä kaupassa niitä Tartussa näit? Olen tartossakin kierrelly kaikki ladaliikkeet mutta ei ole sattunu 2101 puskureita missään silmään.
Ja tuohon hintaan! Siihen hintaan olen kyllä nähnyt tartossakin uusia 2103 puskureita mutta että 2101! Kannattaa muuten tarkistaa että todella ovat 2101 puskurit, senhän tuntee siitä puskurin profiilista. Jossain päin viroa oli joskus ainakin 2103 käpyjä myytävänä 2101 käpyinä..
Mutta minäpä näin ne 2101 puskurit - Tegurilla olevassa liikkessä. Muita uusia puskureita siellä en nähnytkään. Älä nyt vaan mene ostamaan niitä välistä Se Ülo on itäautojen asiantuntija - tuskin laittaa 2101 lappua 2103 puskureihin.
Jotenkin nyt aavistelen, että niitä ei siellä enää seuraavalla reissulla näy..
ihme tovereita ku näkee tollasia puskureita, eikä sitten osta niitä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nyt se on sitten virallisesti minun! Eilen tuli kilvet ja tänään kävin rekisteröimässä sen. Pitäisiköhän jatkaa aihetta tuonne kokemuksia-puolelle? Kuvia kuvattu lisää mustilla suomalaisilla kilvillä, lähipäivinä laitan näkyville, nyt ei kerkiä.