lasinpyyhkijät..

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ladoilla radalle

lasinpyyhkijät..

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

olen tässä miettinyt että miten saisi ladan pyyhkijät nopeammiksi kun tuppaa olemaan kovin hitaanlaiset ja kun rallia ajaa ni ei olis aikaa odottaa et lasi tulee puhtaaks... et onko kukaan patentoinu pyyhkijöitä jotenkin nopeammaksi.. vinkkejä otetaan ilomielin vastaan..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Onko sulla tuoreet moottorit Ladoissa? Vanhemmiten tuppaavat hidastumaan melkoisesti...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
ladoilla radalle

eipä nyt kauheen tuoreet ole... onkos se uus moottori sit niin sairaanpaljo nopeempi...??? pitääpä kattoo jos jostai löötäs uuemman motorin siihe...
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Ei siitä kyllä liian nopea tule uudellakaan moottorilla. Tokihan se vähän nopeutuu vanhaan verrattuna muttei mitenkään hirveesti.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Joo ei se missään nimessä mikään häikäisevän nopea ole uutenakaan, mutta kyllä sillä pärjää kaatosateessakin hyvin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
ladoilla radalle

itse tuskailen tuol rokkirallis ku on sade keli ja toisen peräs ajaa ni käytännössä mitää ei näe.. japseis yms on melkee yli puolet nopeempi lasin pyyhin... mites onks samaras kui nopee ja saiskoha sitä kikkailtua toho ladaan???
Hazka

Viesti Kirjoittaja Hazka »

Mun mielestä taas japseissa ei ole läheskään yhtä nopea kuin ladassa. Tuon combin pyyhkijät huitoo melekosta kyytiä, kyllä on kaatosateellakin pärjänny.
ladoilla radalle

Hazka kirjoitti:Mun mielestä taas japseissa ei ole läheskään yhtä nopea kuin ladassa. Tuon combin pyyhkijät huitoo melekosta kyytiä, kyllä on kaatosateellakin pärjänny.
:shock: :shock: :shock: itellä ei missään ladassa ole ollu sellasia pyyhkijöitä joita vois sanoo tosi nopeiks.. mut täytyy katella jos jostai sais vaik uuden lasinpyyhkijänmoottorin..
Vastaa Viestiin