1600 turboprojekti
Näissä vapareitten kaasareissahan joskus alkaa käymään sitä että kaasuläpän akseloinnin välistä puskee painetta (ja yleensä bensaakin) ulos. Joku joskus oli foorumilla (joku 2-3v sitten) modannu ladan vakio kaasaria niin että porannut läpän paine puolelta kanavan akseliin, jolloin paine jotenkin piti bensan sisällä, mutta painetta varmaan kuitenkin sieltä ulos vähän karkaa, mutta tuskin se haittaa..
Pitäneepä ettiä koneen perukoilta jos satuin sen kuvan tänne vaikka lataamaan
Olishan toi ihan kokeilun arvonen juttu vääntää turboa omanki koneen kylkeen
Mutta perfektionistinä en ala tommosia asioita värkkään ennenku on varmaa että alakerta sen kestää..
Pitäneepä ettiä koneen perukoilta jos satuin sen kuvan tänne vaikka lataamaan

Olishan toi ihan kokeilun arvonen juttu vääntää turboa omanki koneen kylkeen

Olishan toi ihan kokeilun arvonen juttu vääntää turboa omanki koneen kylkeen
Mutta perfektionistinä en ala tommosia asioita värkkään ennenku on varmaa että alakerta sen kestää..[/quote]
Kyllä se alakerta kestää jos se vaan saa soppaa ja ennakko pysyy järkevällä tasolla.. Ei muutaku ahdinta vaan koneen kylkeen..

Kyllä se alakerta kestää jos se vaan saa soppaa ja ennakko pysyy järkevällä tasolla.. Ei muutaku ahdinta vaan koneen kylkeen..

Mutta joku 100tuhatta ajettu 1600 kone
ja vielä ollu pari vuotta aika kovassa peltokäytössä..
Mut, siinähän se lasahtaa
Tässä jo kurkittu varmaan 1,5vuotta muitten rojekteja, ja haalittu teoria tietoo turbotuksesta kaikki mahollinen, nii eiköhän sitä vois kohta itekki kokeilla.
Turbo vaan puuttuu.. Niitäki kyl saa

Mut, siinähän se lasahtaa

Turbo vaan puuttuu.. Niitäki kyl saa
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
juu ei ne kaikki kalliita ole (meinaan turbot)
eipä se 100tuhatta kuulosta vielä mitenkään pahalta luulis sen nyt kestävän kun sisäänajokin vasta saatu päätökseen
sit jos kyseessä olis puolta enemmän ajettu niin sitten vois ruveta jo askarruttamaan
eipä se 100tuhatta kuulosta vielä mitenkään pahalta luulis sen nyt kestävän kun sisäänajokin vasta saatu päätökseen

sit jos kyseessä olis puolta enemmän ajettu niin sitten vois ruveta jo askarruttamaan

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
joopaste joo...ens vkoloppuna täytyy vissii alkaa suunnittelemaan imusarjan muuttamista SU kaasarille/kaasareille ja painekotelon tekoo. sattu löytymään tutulta semmoset ja ku ei tunnu kellää olevan tietoo taitoo ton kaasarin räpläämisestä nii heitetää sillä vesilintua... tai jos jollai on tarvetta pässinpallille nii ei muuta tarjouksia tulemaa. kannessa lukee solex ja 175 cd ja volvon lätkä on.se enempää en siittä sitte juur tiedäkkää 

- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
itellä on jus tuo saman mallinen soolexi tosin saabista lainattu ja on turbon imupuolella
mitähän tuommonen maksais
tietysti vois itekkin omasta koittaa modata painestetun mutta saa ny nähä
ja jos ei oo kallis niin vois jättää räpeltelyt sikseen ja ostaa pois
mitähän tuommonen maksais

tietysti vois itekkin omasta koittaa modata painestetun mutta saa ny nähä
ja jos ei oo kallis niin vois jättää räpeltelyt sikseen ja ostaa pois

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti