Yksin tulee pääasiassa autoiltua eikä oikein kukaan satunnaisesti kuskattavakaan polta, niin ei ole tullut puheeksi. Tuohon hajuun on kyllä päässyt niin hyvin tottumaan että eipä se paljoa perustellusti pitkillä matkoilla haittaisi. Siitä olen samarain kanssa samaa mieltä ettei sitä varten kyllä pysähtymään ruveta
Nonnis kirjoitti:Poltan, niin omassa kuin muidenkin autoissa
nii-i, sen takia mullaki on monta käyttistä joutunu tonne takapihalle (ei vaa, nää on juttu juttuja)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Eipä omissa tule poltettua, kun ei edelliskään ole siellä polttanut. Joissain omistamissani kehonliikuttimissa olen polttanut, yleensä silloin kun joku edellinen on sen jo pilannut. Mutta aina olen tupakoinut ikkuna auki, eihän sitä savua matkustamissa kestä erkkikään.
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
En minä polta, kun ei ole oikeen varakaan. Lisäksi olen tupakkilakossa.......ollut jo 23 vuotta. Minun autossakaan ei saa polttaa, koska se haittaa muita kanssamatkustajia ja etenkin kuljettajaa eli minua. Jokaisen tunnollisen ladistin tulisi hommata semmonen Lada Kerhon omalla logolla varustettu vuntsikka taustapeiliin roikkumaan ja ominaishajuna toimisi tietysti merilevä!!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
samarai kirjoitti:, mutta ei ole paljon naurettavampaa kun joku tupakoitsija pysäyttää autonsa matkalla varta vasten tupakointia varten - silloin olisi kyllä varmaan parempi jo lopettaa sauhuttelu kokonaan.
Mä en kyllä näe tässä mitään naurettavaa, näin toimin itse. Muut perheenjäsenet ei tupakoi, eivät halua savulle altistua. Ja kun kuitenkin pitemmällä matkalla on hyvä pitää taukoa välillä, niin miksei tupakanmittaista. En muuten itsekään pidä verhoiluun pinttyneestä tupakanhajusta.
Mäkään en muuten oo nyt polttanu autossa sillon kun koira on ollut kyydissä. Ehkä sitten kun se oppii Volvon takatilassa matkustaan eikä enää mahdu kaltereitten välistä takapenkille.
En polta, lopetin jo 1989. Nykyisessä Ladassani ei olla tupruteltu, kun tuhkakuppikin on uutuuden kiiltävä ja Ladassa tuoksuu se oma tuoksu.
Ostaessani autoa, olen valmis maksamaan korkeampaa hintaa, jos siinä ei ole poltettu.
Pahinta on ostaa asunto/vuokrata jos siellä on poltettu vuosia.