Tupakoitko autossa?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Tupakoitko autossa?

Tupakoin autossa
17
25%
Tupakoin Ladassa (Lada on kuitenkin auto)
17
25%
autossa ei tupakoida
34
50%

Ääniä yhteensä: 68

JUHO

Viesti Kirjoittaja JUHO »

Omassa latassa entinen omistaja vätäny norttia niin palio että katto ja muutama muu osa muuttanu väriä tumman keltaseksi.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

En polta ollenkaan, eikä minun autoissanikaan polteta. <==piste
.
aon

Viesti Kirjoittaja aon »

Ei paljoa tule ajokuntoisena polteltua :roll:

Yksin tulee pääasiassa autoiltua eikä oikein kukaan satunnaisesti kuskattavakaan polta, niin ei ole tullut puheeksi. Tuohon hajuun on kyllä päässyt niin hyvin tottumaan että eipä se paljoa perustellusti pitkillä matkoilla haittaisi. Siitä olen samarain kanssa samaa mieltä ettei sitä varten kyllä pysähtymään ruveta :)
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Poltan, niin omassa kuin muidenkin autoissa :twisted:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:Poltan, niin omassa kuin muidenkin autoissa :twisted:
nii-i, sen takia mullaki on monta käyttistä joutunu tonne takapihalle :lol: :wink: (ei vaa, nää on juttu juttuja)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Eipä omissa tule poltettua, kun ei edelliskään ole siellä polttanut. Joissain omistamissani kehonliikuttimissa olen polttanut, yleensä silloin kun joku edellinen on sen jo pilannut. Mutta aina olen tupakoinut ikkuna auki, eihän sitä savua matkustamissa kestä erkkikään.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Red Zhiguli

Viesti Kirjoittaja Red Zhiguli »

EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
Midi^

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Empä polta yhtään missään.

Ladasta tyhjäsin tuhkakupit tuossa kesällä ja laitoin jokaiseen pienen palan wunderbaumia, pitää hajut loitolla :wink:
Niva-79
2xFiat, 3xAlfa, 1x Lancia
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

En minä polta, kun ei ole oikeen varakaan. Lisäksi olen tupakkilakossa.......ollut jo 23 vuotta. Minun autossakaan ei saa polttaa, koska se haittaa muita kanssamatkustajia ja etenkin kuljettajaa eli minua. Jokaisen tunnollisen ladistin tulisi hommata semmonen Lada Kerhon omalla logolla varustettu vuntsikka taustapeiliin roikkumaan ja ominaishajuna toimisi tietysti merilevä!! :idea:
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
corona

Viesti Kirjoittaja corona »

samarai kirjoitti:, mutta ei ole paljon naurettavampaa kun joku tupakoitsija pysäyttää autonsa matkalla varta vasten tupakointia varten - silloin olisi kyllä varmaan parempi jo lopettaa sauhuttelu kokonaan.
Mä en kyllä näe tässä mitään naurettavaa, näin toimin itse. Muut perheenjäsenet ei tupakoi, eivät halua savulle altistua. Ja kun kuitenkin pitemmällä matkalla on hyvä pitää taukoa välillä, niin miksei tupakanmittaista. En muuten itsekään pidä verhoiluun pinttyneestä tupakanhajusta.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mäkään en muuten oo nyt polttanu autossa sillon kun koira on ollut kyydissä. Ehkä sitten kun se oppii Volvon takatilassa matkustaan eikä enää mahdu kaltereitten välistä takapenkille.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Poltan..., niin Alfassa, työautossa kuin Ladassakin...., kilpurissa on suorastaan pakko vetästä hermosavut ennen pätkää..... :lol:
Qulle

Viesti Kirjoittaja Qulle »

kapa kirjoitti:En polta autossa enkä missään muuallakaan
Sama
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

En polta, lopetin jo 1989. Nykyisessä Ladassani ei olla tupruteltu, kun tuhkakuppikin on uutuuden kiiltävä ja Ladassa tuoksuu se oma tuoksu.
Ostaessani autoa, olen valmis maksamaan korkeampaa hintaa, jos siinä ei ole poltettu.
Pahinta on ostaa asunto/vuokrata jos siellä on poltettu vuosia.
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

En polta autossa.
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Vastaa Viestiin