Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Setä oli bongannut Team Perseauki Racingin keltaisen Ladan viime viikolla maanantaina tai tiistaina aikaisin aamulla.
Oli painellut pakettiauton kans ohitte kun TPR oli ajellu niin hiljaa
Oli painellut pakettiauton kans ohitte kun TPR oli ajellu niin hiljaa

Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
10-tiellä Tarvasjoen liittymässä olevan SEOn takapihalla seisoo keltainen Niva. Olen sen bongannut syksyn aikana viikottain kun siitä kuljen ohi. En ole vaan pystynyt pysähtymään ja tutkimaan tarkemmin kun kuljen linja-autolla. Olisiko peräti myytävänä kun seisoo siellä takapihalla rivissä useamman muun auton kanssa? Ja aina samassa paikassa, eli vaikuttaa ettei sillä ajettaisi ollenkaan?
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- Lada1500SL
- LadaRacingTeam
Ja tänään näin jotain uutta; afrikkalaissuomalainen (meniks nyt oikein) kiilas vanhalla Samaralla melkein kylkeen itäväylällä. Numeroa en nähnyt, mutta tuskinpa olikaan yksi meistä (jäsennumeroineen, lada-viireineen, muine merkkeineen) Hienoa kuitenkin, että maahanmuuttajatkin löytävät oikeat autot. Sossu ei taida enää antaa niille Mersuja ja Audeja, kuten ennen.
Tämä oli sitten provo!
Tämä oli sitten provo!
Eikös se ollut Volga - jota kiskottiin Uralilla tielle.Kostaja kirjoitti:Sama bongaus mutta katsoin et olis ollu pyöreälamppuinen lada. Sivusilmällä huomasin vaan etten kuiteenkaan mene väittämään..LadaRacingTeam kirjoitti:Uudemman mallinen valkoinen Volga hinasi beigeä kanttilamppu Ladaa Venäjän villeissä videoissa

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
eilen eli lauantaina iltapäivän puolella kehä 3:lla mun perässä ajoi pitkän matkaa tummansininen eurosamara johon oli tuunattu ainakin kirkkaat etuvilkut ja jotkut reilusti ulostulevat vanteet, ite ajelin samara sedanilla.

Me Tovereiden kanssa käytämme Sarana sedanista, tuttavallisempaa ja Suomalaisempaa nimitystä : Konttiperä SamaraLada-Jussi kirjoitti:eilen eli lauantaina iltapäivän puolella kehä 3:lla mun perässä ajoi pitkän matkaa tummansininen eurosamara johon oli tuunattu ainakin kirkkaat etuvilkut ja jotkut reilusti ulostulevat vanteet, ite ajelin samara sedanilla.

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
- Lada-Jussi
mä käyttäisin nimitystä 21099, mutta kun sitä ei sitten tajuis muut kuin minä ja Lada-MiesBA3 kirjoitti:Me Tovereiden kanssa käytämme Sarana sedanista, tuttavallisempaa ja Suomalaisempaa nimitystä : Konttiperä SamaraLada-Jussi kirjoitti:eilen eli lauantaina iltapäivän puolella kehä 3:lla mun perässä ajoi pitkän matkaa tummansininen eurosamara johon oli tuunattu ainakin kirkkaat etuvilkut ja jotkut reilusti ulostulevat vanteet, ite ajelin samara sedanilla.

Melko erikoinen bongaus tapahtui pari viikkoa sitten Kotkassa Jylpyllä, kun venäläinen autonkuljetusmersu oli puutunu, tuli korjaukseen ja sen päällä oli juurikin tollanen Lamborghini, millanen on tuolla Lada vs. Urabus -jutussa huumoripuolella.
Ainoat erot oli venäjän kilvet ja kirkkaankeltanen väri..

Ainoat erot oli venäjän kilvet ja kirkkaankeltanen väri..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75