Ladamainoksia ja lehtijuttuja

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3660
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Jokari kirjoitti:Lada 1500S esite kultaisen 70-luvun alusta
Olisihan tuo ollut Täälläkin
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3660
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Jokari kirjoitti: Camoon, mun skannaukset on sentään värillisiä!
Katos kun on värit hävinnyt omista skannauksista, enpäs huomannutkaan. Pitääkin skannata uusiksi jossain vaiheessa. Noi värit tuossa esitteessä taisi olla vain sävytettyjä mv-kuvia kun olen harmaasävynä skannannut joskus kun oli sairaan hidas skanneri, harmaasävykuvat se skannasi noin kymmenkertaisella nopeudella.
markku kirjoitti: Täytyy laittaa raameihin että tapaamisissa pääsee heimoveljet kuolaamaan !!!!
Kuolaisko kukaan Tämän ensimmäisen 1971 esitteen takia?
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10245
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kellä kaikilla on -73 1500S sekä samaiseen samanvuotinen esite o/ :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3660
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja köhmä »

samarai kirjoitti:Lada esitteitä:

http://all26.fotoplenka.ru/album131989/page1.htm
Voe juma tuota punasta tuplalamppusta Lada 1600 SL:ää. Voisin pissiä hunajaa, jos tuommosen omistasin. Alut yhdistettynä vauhtiraitoihin toimii aina.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3660
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

"Myynnin kasvattamisen eräänä esteenä on malliston kapeus."

Tohon voisi lisätä, että myös malliston ikä ja pahimpana esteenä yleinen haluttomuus myynnin/malliston lisäämiseen. 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Kerrankin asiallinen juttu ladasta! 8)
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
Lada Scandinavia
Viestit: 1655
Liittynyt: 12.7.2005 18:17
Paikkakunta: Turun tienoo

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Joo asiallinen uudesta Ladasta mutta antavat väärää tietoa 80 luvun Ladojen myyntitiedoista. Kirjoittavat, että Lada oli 80 luvun lopulla myydyin ja jopa myydyin. Kirjoitus tältä osin potaskaa.

Lada oli Suomen ostetuin henkilöauto -81 -82 -83 -84
Toisena -80 -85 ja kolmas sija -86 -87 -88 ja neljäs sija -89
Tieto peräisin TM lehdestä.
Jossain Pradvassa on julkaistu tämä myyntikäyrä.
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3660
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Oli todella hienot Samara-esitteet. :) Tollasta EuroSamara- esitettä en edes voinut kuvitella olevan olemassakaan. :?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

samarai kirjoitti:Tollasta EuroSamara- esitettä en edes voinut kuvitella olevan olemassakaan. :?
Kyllä kai ne tuommoisen kaikille Ladan omistajille postitti joskus -97. Ainakin meille tuli ennenkuin senaikainen Ladanraato poistettiin vuoden lopussa rekisteristä.
Idän Ihme 1 kirjoitti:Eihän toi 1500 Samara kulje mihinkään, huippunopeus 155km/h.
Kyllä se kuulemma 180 menee.
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

No Tekniikan maailman hurjapääthän semmoisella taisivat ajaa Saksan autobaanalla mittarin tappiin, piti vaan nelosella vinguttaa, kun ei jaksanut vitosella.
Tästä siis painettua sanaa jossain lehdykässä, olikohan siinä numerossa, missä ne vertailivat uutta Samaraa ja käytettyjä 1,5 cherryä ja saab 900:aa.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10245
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hienoja esitteitä. Huomasin muuten että tuollainen euron esitekin löytyy. Se muistaakseni tuli vähän niinkuin konelan uutisten erikoisnumerona tai tuliko sen yhteydessä, itseasiassa isän arkistoista löytyi.

hyviä muuten noi eurosamaran huoltohinnat :D kysyin tuossa pari vuotta sitten ruisku-samaran määräaikaishuoltojen hintoja, ihan piruuttaan ja ne oli jotain 400 euroa 15tkm perushuolto ja sitten jotain satasia lisää laajempiin kuten 60tkm:n huolto. eli käytännössä on vain rahayksikkö vaihdettu hinnastoon. :shock:

noi esitteiden tekstit on usein hyviä, kun hehkutellaan jotain turvaratkaisuja yms. yleisesti ottaen ei välttämättä mitään erikoista ole, lähinnä ratkaisut on merkille uusia (eli verrattuna mitä takavedossa ei ole) tai sitten jotain lain säädännöllisiä pakkovarusteita, kuten usein päästöhommissa hehkutetaan. Kuten nyt uudessa 110 esitteessä hehkutetaan Euro-4 normilla, mitä sitä nyt, eihän ilman sitä koko autoa edes saisi myydä suomessa, oliskin eri juttu jos auto täyttäisi jo nyt Euro-5 normin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin