ja taas nolotti

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
maurichia

ja taas nolotti

Viesti Kirjoittaja maurichia »

eli veti hieman nyt illalla tiet jäähän ja minä oli mopolla kotiin menossa kunnes yhdessä risteyksessä seisoin 10min ilman että vaihtoi minulle vihreitä mutta kaikille autoille vaihto kyllä jotka siitä sinä aikana meni ja sitten viereeni tuli joku amis golffilla missä popit soi täysillä ja minä olin kääntymässä ja sitten katsoin että nyt ei mistään tule autoja ja risteyksessä oli vain se golffi ja minä ja sitten en yhtään aatellu et saattaa olla vähän liukasta ni ykkösellä lähdin ja kakkosta kehiin ja lämä tiskiin niin pitohen se takarenkaalta siinä loppui ja heitin oikein komeesti 180 astetta ympäri ja lipat siinä keskellä risteystä... :oops: :lol: no pikkusen siinä sitte nolotti ku keräilin itteeni risteyksestä ja amis vaan nauraa siinä mulle :lol: no huumorilla vedettiin taas kerran.. onkos kellään muulla vastaavia kokemuksia noloista tilanteista?
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
materox

Viesti Kirjoittaja materox »

ite lähin kaverin 60 läppä peeveellä sohjoselta pihalta 1-2-3 ja kylelleen. sitten vaateet vaihtoon ja uus yritys. opinpahan että pitoja ei ole sohjossa.
LadaArttu

Viesti Kirjoittaja LadaArttu »

No ei missään yleisellä paikalla oot tullu könyttyä mitä nyt eilen ensi liukkailla vejettiin mopoilla rötkyä Ajoin pv llä jtn 50 km /h Mahottomasa kylki myyrysä tietenki ja sitten tuli semmonen kohta misä oliki ihan sulaa siihen sitten tökkäs pv kylelleen ite lensin jtn 2 metriä ilmasa perseelleen maahan ja siitä takaperin kuperkeikka Kavereita meinas naurattaa
Red Zhiguli

Viesti Kirjoittaja Red Zhiguli »

EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
Lape

Viesti Kirjoittaja Lape »

kirjasto auto oli pysäkillä ja aattelin driftata peeveellä ohi siit nii eiköhä woihan wanha wihtahousu lähteny lapasesta ja justii siin kirjasto-auton ees perseelleen ja penkin alla oleva työkalu laukku levis tielle ja alakaa ny siin kerämään sitte niitä.... kyllä syö miestä!
Red Zhiguli

Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
maurichia

Red Zhiguli kirjoitti:Juu määki ajan mankilla talvellakin ja liukkaalla mut mun taktiikka on se että pitää jalat maassa niin se ei kaadu :twisted:
no juu mutta mulla on derbi ja se on sillee et molempien jalkojen varvas osa ottaa vaan maahan kiinni ne siit hankalan tekeeki ku ei se oikein mitn auta vaikka kuinka yrittäsin jalkoja maassa pitää :lol:
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Red Zhiguli

Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Red Zhiguli 26.1.2015
maurichia

Red Zhiguli kirjoitti:Juu mä oon aina sanonu ettei mopon korkeudesta oo mitään hyötyä :wink: :lol:
niinpä... paitsi että poliisit luulevat piikiksi jos ajaa 80 alueella suunnillen sen 80km/h siinä keskellä tietä :wink: :lol: ja se on toiminu jo 2 kertaa mulla :lol:
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Red Zhiguli

-Red Zhiguli 26.1.2015
maurichia

mulla toi menee tasasella noin 70km/h tai vähän päälle aja alamäkeen pääsee 80km/h mihin rajotin sen sitten rajottaaki..
mul on tyhjä putki, pidemmät välit ja isompi pääsuutin...
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Red Zhiguli

-Red Zhiguli 26.1.2015
M.S.H

Viesti Kirjoittaja M.S.H »

Tästä nolosta tapahtumasta on jo 15 vuotta. Ajelin reilusti viritetyllä pv:llä silloisen kotikyläni keskustassa ja säikähdin alkon takana kyttäämässä ollutta poliisiautoa. Kaasuttelin viereisen kerrostalon pihalle rinnettä pitkin ajatuksena että eivät kyllä perässä pysy. Vauhtia oli kuitenkin liikaa ja törmäsin talon pihalla olevaan mattotelineeseen. Mopo jäi siihen ja jatkoin pakomatkaa juosten kypärä päässä etteivät tunnistaisi. Virkavalta näki koko tapahtuman ja olivat kuulemma ihmetelleet että mikä sille oikein tuli.
maurichia

ei hitto että repesin :lol: vaikkei se varmasti kauhean mukava kokemus ollutkaan mutta on niitä käynyt kaikenlaisia itse kullekkin kuten esim minulle kävi sillä lailla että polkaisin renkomäen abc katoksessa moponi käyntiin ja oli sunnuntai päivä ja ihmisiä pilvin pimein no sitte vaihdetta päälle ja kas kummaa lahkeessani ollut pieni reikä tarttui käynnisys polkimaan ja hitaasti kallistuin oikealle kunne kops ja olin kylelläni maassa :lol: ja kuten voittekin jo arvata pyörä nopeasti ylös ja poistun paikalta salaman nopeasti vähin äänin.. 8)
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ei voi sanoa että nolotti, kun harrasteassa sattuu aina välillä, mutta hupaisa kuitenkin. Kiersin jäärataa 250yz:lla. Keli keväinen ja radalla ehkä 5-10cm vettä. Avasin pääsuoralle tiukasta lähes 180:sta, sitten vain isompia latomaan. Rata oli tehty autoille, joten jo suurinpiirtein puolessa välissä alkoi olla huiput (~130) pärrällä. Olisinko juuri saanut nelosen silmään ja tietenkin roikun takarenkaan päällä kun ei tuo oikein tahtonut pehmeään jäähän saada otetta. Olikin sitten kovaa jäätä yhdessä kohtaa, ja ennenkuin ehti edes kissaa sanoa karvaiseksi eläimeksi, niin pärrä katosi jalkojen välistä johonkin. Sivustakatsoneet sanoivat että kääntyi suht nopeasti seljällensä. Liu'uin sitten varmaan 50m pääsuoraa pitkin, eikä ollut kuskia näkynyt sen vesisumun keskeltä. Kun vauhti pysähtyi ja kampesi itsensä pystyyn, niin oli hieman kostea fiilis. Mukavasti jäävettä aivan joka puolella.

Eipä tuossakaan sen hassummin, pyörän nostamassa penkan takaa pystyyn ja köröttelin kotosalle etsimään jotain kuivaa. Vanhemman veljeksen kamat lainaan ja jatkamaan samaa leikkiä :lol:

Muutenkin jokusen kerran on jäällä oltu nutullaan, mutta kun rata on kaukana rannoista ja ajokamat päällä, niin eipä tuossa leikissä voi itseään satuttaa. Kytkin-, ja etujarrukahvoja tosin menee tasaiseen tahtiin, mutta pitää jemmassa varakappaleet niin ei harrastus kärsi.

Myös joskus näytösluonteisesti keuliessa on tullut tuo käännettyä selälleen, silloin on ehkä vähän nolottanut :oops: Kerran tuollaisessa tempussa takajarru ei tahtonutkaan toimia... ja selälleen... Oli toinen pala ottanut itseensä ja pinta irronnut, tietenkin varmaan viimeisessä jarrutuksessa ennen tuota temppua, koska jarru pelasi vielä nopeilla kierroksilla hetkeä aikaisemmin.

Nooh, eipä näitä niin vakavasti pidä ottaa 8)
Vauhdin tae - alamäki
Vastaa Viestiin