Nappis äänestys
Nappis äänestys
Niin, olis tuossa nappis ja pikkasen epäselvää vielä mitä sen kanssa teen, niin leikkimielellä päätin järkätä tämmösen äänestyksen sen kohtalosta. Autossa mätävikaa pohjassa, muuten hyvä, tekniikka 10, jopa saastevehkeet pelaa, sisältä olis museokunnossa.
Pihassa makaa myös ajokuntoinen 1700i...
Pihassa makaa myös ajokuntoinen 1700i...
Vastasin että laita 1700 kaasaripata ja aja kesät, osui lähimmäksi. Itse tekisin kyllä ympärivuotiseksi käyttöautoksi. talvellahan tollanen takapotku on parhaimmillaan. Ehkä uusi väri ja vannetta yms. pientä, mutta ei mitään lintulautoja tai muutakaan mautonta.
Entisöimään en rupeaisi, onhan tuo 1200L kuitenkin melko yleinen malli ja parempiakin löytyy museointitarkoituksiin.
Entisöimään en rupeaisi, onhan tuo 1200L kuitenkin melko yleinen malli ja parempiakin löytyy museointitarkoituksiin.
Ehdottomasti nappis hyvään käyttö(TM)kuntoon ja iso pata nokille. Ruiskulla tai kaasarilla miten tykkää, mut jos jotain hajoaa ruiskusta niin osat on kiven alla ja kalliita. Onhan ruisku ihan eri maata verrattuna perus-kaasariladaan, vetää tasaiseen, ei nyi eikä pätki eikä käyynistystä tarvi miettiä, senkun kääntää avaimesta. Mut voihan sen aina muuttaa kaasariksi.
Kaasariksi vaikka Weber DGV ja kärjetön sytkä. Samalla voi kohdistaa imukanavat ja väsäillä hieman hengittävämpää putkistoa. Näillä eväillä nappis liikahtaa pirteästi eikä padan kestävyys kärsi
Kaasariksi vaikka Weber DGV ja kärjetön sytkä. Samalla voi kohdistaa imukanavat ja väsäillä hieman hengittävämpää putkistoa. Näillä eväillä nappis liikahtaa pirteästi eikä padan kestävyys kärsi

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Hitsaa se ja aja jokapäiväisenä käyttöautona se loppuun
tämä ehkä paras vaihtoehto, mikäli tuollainen vanha nappis riittää täyttämään käyttöauton edellytykset
Entisöi ja odota 10 vuotta museorekisteröintiä
noita älliä tulee kyllä säästymään ja parempiakin aihioita löytyy, ei taida kannattaa tossa tapauksessa
Laita siihen 1700i ja aja kesät harrasteautona
kannata mitään ruiskua pistää mihin ei saa osia ja on kaikki kierrosluvun rajoittimet sun muut.
Laita siihen 1700 kaasariversio ja aja kesät harrasteautona
tää jo ruiskua parempi, mutta miksi ajaa vain kesällä? talvella saa paljon näyttävämpää ajoa tehokkaalla takavedolla, kesällä ajellaan vaan museobiileillä ja kylmillä autoilla kuten avoautoilla
Myy se osina ja paalaa loppu
tämä voisi olla taloudellisesti järkevää, jos kromit yms piste osat on hyvässä kunnossa, niistä voi pyytää isoa rahaa ja metallin keräyksestä saa vielä jotain korista ja moottorista, kukaanhan ei halua mitään 1,2 tekniikkaa ostaa. Sille 1,7:lle kannattaa soveltaa tätä kohtaa.
Myy se kokonaisena
jos kaikki edellinen tuntuu turhalta ja liian raskaalta niin nopeiten pääset eroon, vielä jos laitat edulliseen hintaan ja hyvät kuvat nettiautoon niin pääset autosta eroon. toisaalta voi löytyä joku nappis-fanaatikko mikä on valmis maksamaan älyttömiä summiakin tuollaisesta.
tämä ehkä paras vaihtoehto, mikäli tuollainen vanha nappis riittää täyttämään käyttöauton edellytykset
Entisöi ja odota 10 vuotta museorekisteröintiä
noita älliä tulee kyllä säästymään ja parempiakin aihioita löytyy, ei taida kannattaa tossa tapauksessa
Laita siihen 1700i ja aja kesät harrasteautona
kannata mitään ruiskua pistää mihin ei saa osia ja on kaikki kierrosluvun rajoittimet sun muut.
Laita siihen 1700 kaasariversio ja aja kesät harrasteautona
tää jo ruiskua parempi, mutta miksi ajaa vain kesällä? talvella saa paljon näyttävämpää ajoa tehokkaalla takavedolla, kesällä ajellaan vaan museobiileillä ja kylmillä autoilla kuten avoautoilla
Myy se osina ja paalaa loppu
tämä voisi olla taloudellisesti järkevää, jos kromit yms piste osat on hyvässä kunnossa, niistä voi pyytää isoa rahaa ja metallin keräyksestä saa vielä jotain korista ja moottorista, kukaanhan ei halua mitään 1,2 tekniikkaa ostaa. Sille 1,7:lle kannattaa soveltaa tätä kohtaa.
Myy se kokonaisena
jos kaikki edellinen tuntuu turhalta ja liian raskaalta niin nopeiten pääset eroon, vielä jos laitat edulliseen hintaan ja hyvät kuvat nettiautoon niin pääset autosta eroon. toisaalta voi löytyä joku nappis-fanaatikko mikä on valmis maksamaan älyttömiä summiakin tuollaisesta.

-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
-
- Viestit: 211
- Liittynyt: 5.7.2006 18:39
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
Näin omani tehty ja muuta pientä parantelua. Ja on hyvä ja luotettava käyttölaite joka saa immeiset hymyilemään ja tulemaan juttusille varmasti paljon enemmän kuin jos ajaisin -87 Nissan Sunny Sl:lläJokari kirjoitti:Ehdottomasti nappis hyvään käyttö(TM)kuntoon ja iso pata nokille. Ruiskulla tai kaasarilla miten tykkää, mut jos jotain hajoaa ruiskusta niin osat on kiven alla ja kalliita. Onhan ruisku ihan eri maata verrattuna perus-kaasariladaan, vetää tasaiseen, ei nyi eikä pätki eikä käyynistystä tarvi miettiä, senkun kääntää avaimesta. Mut voihan sen aina muuttaa kaasariksi.
Kaasariksi vaikka Weber DGV ja kärjetön sytkä. Samalla voi kohdistaa imukanavat ja väsäillä hieman hengittävämpää putkistoa. Näillä eväillä nappis liikahtaa pirteästi eikä padan kestävyys kärsi

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
isompaa myllyä vaan kehiin että kerkiää
ja ympärivuotista ajoo
ja jos joku rupee selittään ettei nappis klassikkoa pidä pilata laittamalla isompaa pataa ja jotain muuta ei alkuperäistä
niin ostakoon pois
kyllä näitä "uusia" nappiksia riittää että ei se haittaa jos joku yksilö "pilataan" ja tuo vaihtoehto on kuitenkin parempi kuin laittaa paaliin koko auton
ja ympärivuotista ajoo
ja jos joku rupee selittään ettei nappis klassikkoa pidä pilata laittamalla isompaa pataa ja jotain muuta ei alkuperäistä
niin ostakoon pois

kyllä näitä "uusia" nappiksia riittää että ei se haittaa jos joku yksilö "pilataan" ja tuo vaihtoehto on kuitenkin parempi kuin laittaa paaliin koko auton

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti