TM 8/2004

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Mosse-Aksu

TM 8/2004

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Tänään tulleessa TM:ssa on artikkeli nimeltä "Luja Lada". Juttua on kolme sivua ja kuvissa komeilee vihreä pyörälamppuinen 1200, joka on aikoinaan ollut TM:n koeajossa.

Lehden pienissä autouutisissa kerrotaan, että 110 sedan ei ole enää Suomen tuontiohjelmassa. Jussin Tampereella näkemät ovat varmaankin aiemmin tänävuonna tuotuja vielä tuolloin myymättä olleita. Sinänsä ei ole mikään ihme, kun noita sedaneja bongaa liikenteessä paljon vähemmän, kuin farmareita ja HB:tä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Lada-Jussi

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo tää aihe oli jo tuolla sekalaisissakin, mutta tässä oli hyviä lisähuomioita.

Ne Tampereen uudet esittelyautotkin oli vähintään vuoden vanhoja valmistenumeron perusteella, ilmeisesti tänä vuonna ei ole venäjältä yhtään Ladaa tuotukaan? Onkohan seuraavassa saapumiserässä uusi ruisku, tarttee tarkkailla tyyppikilpiä jatkossakin :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi

öh

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

no nythän tänään sitten tulikin postista vaihtotarjous uuteen 110 HB tai 110 STW malliin (sedania ei tosiaan ollut enää). Tarjosivat perinteisesti 1500 euroa -80 mallin Lada 2103/2106 joka on katsastettu vuonna 2003, mahtaisko toi mun lintu kelvata, täyttää noi kriteerit, mutta ei ole se katsastus enää voimassa.... paljonkohan tosta 9 vuotta uudemmasta samarasta sais, sekun on katsastettukin 2004 :?:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Mulle tuli sama lappu. Ei vaan kanssa oo leimaa että ei sit oo viellä noita vaatimuksia täyttävää auto. Ja en kyllä vaihtas tommoseen. Ja ei kyllä oo tota välirahaakaan. Että turhaan lähettivät moisen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
lada 1200s

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Ladaa pistettiin taas aika halvalla siinä artikkelissa.
Määrällisiä tavoitteita, ei niinkään laadullisia. :D Siinä olivat
kyllä oikeassa että ovat yksilöitä.
j_rinta

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

mut olihan se ihan hyvä juttu, pitää laittaa lehti talteen :)
-88 2103, katsastettu 2004, 1500 euroa.
minttu

Viesti Kirjoittaja minttu »

mulle tuli kanssa lappu, että hyvittää mun lepakkoladasta 1500e. ja minä ihmettelin, miksi ihmeessä vaihtaisin? kun se nyt taas toimiikin :)
Vastaa Viestiin