leima tuli

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
turbo ic

leima tuli

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

sain tänään katsastettua ladani, ei mennyt ekalla yrityksellä kun oikean takapyörän jarru ei pitänyt tarpeeksi... no uudet kengät ja leima tuli :lol: nyt rupeaa vielä kesken eräinen lada pyöriin hämeenlinnan kaduilla. väristä erotaa ihan varmasti (mintunvihreä) vfts loksunkaaret ja maalamaton konepelti... tulkaa kerholaiset juttusille jos näätte tai saatte kiinni :)
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Onnittelut :D Ahvenistolla tavataan jos vaan saan koneen kasaan ja kytkin kestää. Niin saadaan pientä kisaa :twisted:
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
turbo ic

kiitos

kisa kuulosti hyvältä... tänään kävi hassusti, laturin remmi löystyi ja lähti pois paikoiltaan vieden mukanaan toisen hall anturin joten matka tyssäsi :(
celkku

Re: kiitos

Viesti Kirjoittaja celkku »

turbo ic kirjoitti:kisa kuulosti hyvältä... tänään kävi hassusti, laturin remmi löystyi ja lähti pois paikoiltaan vieden mukanaan toisen hall anturin joten matka tyssäsi :(
Tosiharrastajalle katu on rata. Otetaan tänään kisa. Viimeinen itäsaitsilla maksaa kahvit. Viivan mistä lähdetään saat päättää itse.
mika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

Joku sais ottaa tälläsistä "kisoista" videoo!!!
Lujaa Laatua Larva!
turbo ic

videoo

kyllä mä tai celkku varmaan jotain filmii saadaan aikaiseksi...
celkku

Viesti Kirjoittaja celkku »

Seuraavaksi kun on kalusto kunnossa (uudella hybriditurbolla??) niin otetaan videoo, voin pistää mun sivuille.. tukevaa burnista tulossa :wink:
Vastaa Viestiin