kun ladakerho on samassa pisteessä minä en käy täällä..

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

sakke kirjoitti:MUT MIX NOI OHJEET O HUUMORI-OSASTOLLA!?!?!?!?!?!?
Hyvä kysymys; erittäin hyvä kysymys.
Ottaisin asian vakavasti, jos kirjoittaja edes harkitsisi Ladan hankkimista!
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

no onhan tämä jo nyt ladakerholla aika pilkunnussintaa että ei enää yhtään sääntöjä
spede

Viesti Kirjoittaja spede »

LadaTunari kirjoitti:no onhan tämä jo nyt ladakerholla aika pilkunnussintaa että ei enää yhtään sääntöjä
:shock: Eihän täällä ole lähes ollenkaan sääntöjä :shock:
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Aika chattia paikkapaikoin mitä noita kirjoitteluita seuraa joo.
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Lada-Jussi kirjoitti:tää Ladaboard on kyllä hurjan suvaitsevainen, ehkä liikaakiin. Kuinkahan kauan saisi jossain Opelboardilla kirjottaa tyyliin (kuviteltu tilanne): hankittii tollanen Kadett C ihan asiallisen kuntoinen ja käyvä peli, tarkoitus olisi laittaa karvaa sisällä ja maalata hakaristiä kylkeen ja rässiä takapihalla, vähän jo rässittiinkin, mutta alkoi osia irtoilemaan, yhteen tynnyriinkin törmättiin mutta ei siitä paljoa vauriota. Ovet ei oikein meinannu toimia niin vähän potkittiin niin johan aukesi. orkkismaski iskettiin paskaksi kun ei sopinut auton tyyliin. saa nähä mitä toi nyt kestää, tuskin kovin kauaa, mut sit onneksi on toi metallin kertäys tossa lähellä ja voihan tota koria vielä kuitenkin hyödyntää romurallissa.

niin ja käyttäjän allekirjoituksessa voisi lukea vaikka Lujaa Laatua Lada
Tutun kuuloista tekstiä... Lada-Foorumi taitaa olla ainoita "autoharrastajien" foorumeita, jossa ei oikeita autoharrastajia juuri ole.
-Täällä se oma Auto on vain kulkuneuvo ja siihen ei haluta laittaa yhtään "ylimääräistä" rahaa kiinni, niin kuin huomaa noista korjausvinkeistäkin, että "CRC:tä vain ja jos ei auta, niin anna olla tai vie paaliin..."
veikko_m_

Viesti Kirjoittaja veikko_m_ »

^ Totta olen huomannut saman. :roll:
Amatööri
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Amatööri »

Kyllä olisi pikkuhiljaa aika laittaa foorumin moderointi remonttiin.

Kohta täällä ei kirjoittele kuin kaiken maailman tunarit ja Toyota-friikit. Ne jotka oikeasti asioista tietää, siirtyvät muille foorumeille kirjoittelemaan.

Kohta huomataankin, että täällä alkaa olla melko yksinäistä.
audiq

^ Eikös täällä ole jo aika yksinäistä, kun vertaa kirjoitusten määrää rekisteröityneisiin käyttäjiin.

Toyota-friikkeihin en ota kantaa, koska mielestäni on pahempiakin epäkohtia, joihin pitäisi puuttua.

Joillakin foorumeilla on käytäntö, että kirjoitusten pitää olla sellaisia, että niitä pystyy lukemaan ja niistä selviää, mikä aiheen aloittajalla on ongelma -eli riittävästi yksilöity otsikko, välimerkit ja luettava teksti.

Luulisi toimivan täälläkin, kun jokainen kirjoittaja on joutunut tänne kuitenkin rekisteröitymään, niin sen verran varmaan osaa kaikki kirjoittaa, että itse asiakin selviäisi tekstistä ja otsikosta.

Ja jos ei Moden huomautuksesta kirjoitukset ala siistiytymään, niin Modet poistaa viestit tai siirtävät ne YV-laatikkoon, josta ne saa siistittynä laittaa takaisin foorumin puolelle.
Amatööri
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Amatööri »

^
"Elä kuule muuta sano" :wink:

Ja toinen asia mihin voisi ehkäpä puuttua, on rehottava "offtopic.ismi"

Ei ole harvinaista, että viestiketjun sisältö on täyttä puutaheinää, eikä todellakaan sitä, mitä otsikko antaa ymmärtää. Tämä on ikävää varsinkin Teknisissä kysymyksissä.

Minä olen toki huono valittamaan tälläisestä, kun minulla ei ole juurikaan annettavaa tälle foorumille. Tämänkin "valitusvirren" laadin vain lukijan näkökulmasta.
Viimeksi muokannut Amatööri, 4.3.2007 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mut miten tollaseenkin vetää rajat, mulla ainakin on äidinkieli ja oikein kirjoitus sen verran heikoissa kantimissa, että saisinko koskaan viestejäni läpi. Mutta sekin varmaan riippuu, kuinka tarkka moderointi on. Aika harvassa viestissä on täälläkin jäänyt asia selviämättä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
audiq

Amatööri kirjoitti: ...Minä olen toki huono valittamaan tälläisestä, kun minulla ei ole juurikaan annettavaa tälle foorumille. Tämänkin "valitusvirren" laadin vain lukijan näkökulmasta.
Onneksi ollaan täällä huumori-osiossa, niin ei meitä kukaan ota vakavasti. :lol:

Ja Lada-Jussille: Eikös olisi kaikkien etu, että edes otsikot olisivat kunnossa ja ei kysyttäisi siitä 1200:n virittämisestä joka toisessa viestissä ja tekniset kysymykset pysyisivät siellä missä kuuluukin, eikä niin kuin nyt, että niitä tuntuu olevan lähes jokaisessa osiossa.

"Yleisissä" voi rima olla vähän matalampi, mutta tekniset ja viritys, sinne kuria ja järjestystä, muualle pientä siistimistä.

Ja etenkin nämä, "misä vika?????????" -aiheet, roskiin vaan suoraan!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No kylläpä nyt on taas ongelmat :D

Itse noin kolme vuotta tätä foorumia seuranneena en paljoa valituksen aiheita keksi. No okei, jutut ajautuu OT:ksi aika usein ja sitä rataa, mutta mitäs sitten. Läppä lentää ja kysymyksiin vastaillaan kukin miten osataan. Itse ainakin olen antanut tälle foorumille valtavasti tietouttani ja osaamistani.

Olen vissiin joskus sanonutkin että Suomessa on ihan liikaa tiukkapipoista porukkaa, joilla on ollut vain sepeliä hiekkalaatikossa. Joten turha niuhotus v...uun.
Ei tämä foorumi loppupeleissä paljoa eroa muiden "mainstream"-merkkien foorumeista. Tottakai lähtökohdat on aivan toiset eikä kirjoittajatkaan ole samanlaisia. Mitäs sitten, ollaan vaan erilaisia :lol:

Olen audiqin kanssa aika pitkälti samaa mieltä noista asioista. Mut noita kysymyksiä tullaan aina kyselemään (viritys, axtec jne) koska kukaan ei ymmärrä lukea UKK:ta tai käyttää hakua.

Ladismi on katoavaa kansanperinnettä eikä tätä vähäistäkään harrastustoimintaa pidä tappaa turhalla niuhotuksella. Tästä ei pidä nyt vetää sellaista johtopäätöstä, ettei mitään sääntöjä pitäisi olla...
Viimeksi muokannut Jokari, 4.3.2007 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

audiq kirjoitti: "Yleisissä" voi rima olla vähän matalampi, mutta tekniset ja viritys, sinne kuria ja järjestystä, muualle pientä siistimistä.

Ja etenkin nämä, "misä vika?????????" -aiheet, roskiin vaan suoraan!

Tossa kyllä piilee totuuden sanoja, olisi paljon helpompi kysyjienkin löytää vastaus ongelmiinsa vaikka ilman
"Älä-vaan-käytä-mäntti-hakua"-toimintoa, :lol: kun vaan otsikko ois selkeä.
2102 16V ex.
2103 -75
audiq

Jokari kirjoitti:
Itse noin kolme vuotta tätä foorumia seuranneena en paljoa valituksen aiheita keksi. No okei, jutut ajautuu OT:ksi aika usein ja sitä rataa, mutta mitäs sitten. Läppä lentää ja kysymyksiin vastaillaan kukin miten osataan. Itse ainakin olen antanut tälle foorumille valtavasti tietouttani ja osaamistani.

Olen audiqin kanssa aika pitkälti samaa mieltä noista asioista. Mut noita kysymyksiä tullaan aina kyselemään (viritys, axtec jne) koska kukaan ei ymmärrä lukea UKK:ta tai käyttää hakua.

Ladismi on katoavaa kansanperinnettä eikä tätä vähäistäkään harrastustoimintaa pidä tappaa turhalla niuhotuksella. Tästä ei pidä nyt vetää sellaista johtopäätöstä, ettei mitään sääntöjä pitäisi olla...
Sitten, kun joku etsii haulla vastauksia ongelmiinsa, niin se saa lukea viisi sivua paskanjauhantaa, josta ei kolmannen viestin jälkeen enää selviä, mikä on alkuperäinen aihe ollut. -Palveleeko sellainen ketään?

Kysymyksiin, joita tullaan esittämään jatkuvasti uudestaan, niin lukkoon vaan ja linkki aikaisempaan aiheeseen. Niin ne muuallakin hoidetaan.

Ei pyritä turhaan niuhotukseen, mutta sen verran voisi kuria vaatia, että tänne viitsisi ihan asiaakin kirjoitella.
Onhan moni varmaan huomannut, että muutamat asiantuntijat ovat hiljentyneet, kun kuri on mitä on ja sata "sättäilijää" ei korvaa yhtä asiantuntijaa.
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Millos Ladakerholla on kokoontumisia, et vois kysyä neuvoa ihan live? Tarttis tietää meneeks takapotkuun 4x100 -jakoset vanteet ja voiks 1200 konetta jotenki virittää? Niin ja voiks samaran koneen laittaa takavetoseen heittämällä? Myyks kukaan kärjettömiä jakajia täällä? Voiks vetokoukun asentaa eteen eli voiko autolla työntää kärryä? Korjausromppukin kiinnostais mut mistä sen saa? Joku on maininnu Ladashopista, mut en löytäny sitä puhelinluettelosta!? Tilaisin Lada Pravdan edellisen irtonumeron mut Delta-autossa ei tiietty asiasta mitään! Vois joskus tehä ryhmämatkan Kostamukseen tai pk-seudulla pitää jonkun paikalliskokoontumisen; kiinnostusta varmaan olis? Tietääks muuten kukaan mitään axteceista? Itellä on päästöt ihan sekasin. Mulla on siinä järjestelmässä 7 johtoa, jotka on kaikki ohjattu samaan reikään, ilmeisesti noilla on yritetty ohittaa pakoputki? Joku kerto, että Fiatin twincam menis Ladaan pienin muutoksin, mut tarttis katsastusta varten ilmeisesti jonku Ladakerhon puheenjohtajan allekirjoittaman lapun? Onko vielä pitkä matka jonnekin?
Vastaa Viestiin