Nikootin orja ?
Viis askia päivässä meinaa sitä että ihan koko ajan pitää olla pölli palamassa...muuten ei häviä 100 kepakkoa päivässäBA3 kirjoitti:Ville Valo HIM yhtyeestä on vähentänyt röökin polttoa. Ennen paloi 5 askia päivässä, nyt enää 3 askia päivässä...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Eihän toi tee normaalilla päivärytmillä kun 1 tupakki 10 minuutissaJokari kirjoitti:Viis askia päivässä meinaa sitä että ihan koko ajan pitää olla pölli palamassa...muuten ei häviä 100 kepakkoa päivässäBA3 kirjoitti:Ville Valo HIM yhtyeestä on vähentänyt röökin polttoa. Ennen paloi 5 askia päivässä, nyt enää 3 askia päivässä...

Njet problem, normal katastroof 

Näinhän se on...perkeleesti se on siltimikko853 kirjoitti:Eihän toi tee normaalilla päivärytmillä kun 1 tupakki 10 minuutissaJokari kirjoitti:Viis askia päivässä meinaa sitä että ihan koko ajan pitää olla pölli palamassa...muuten ei häviä 100 kepakkoa päivässäBA3 kirjoitti:Ville Valo HIM yhtyeestä on vähentänyt röökin polttoa. Ennen paloi 5 askia päivässä, nyt enää 3 askia päivässä...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Mikä onkaan parempaa kun tallissa on Lada lattialla osina ja siinä öljysillä käsillä kääritään sätkää ja mietitään, että mikä siinä on vikana
Joo onneksi en harrasta sitä. Niin ja eihän Ladassa oikeasti ole vikoja sitä vaan voi parannella, mutta ei korjata 

Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Tupakalle se lada haisi mulle tullessa, mutta kun siellä ei poltettu, niin se haju onneksi hälveni muutamissa kuukauksissa
Itse poltin 1.5vuotta liian aktiivisesti, mutta lopulta sain otettuani itteäni tarpeeksi lujasti niskasta kiinni, ja tupakointi loppui kuin seinään
enkä ole edes MAISTANUT sen jälkeen, vaikka halu on ollut kova! nyt jo lähes 6kk ilman tupakkaa ja onnellisempi!

Itse poltin 1.5vuotta liian aktiivisesti, mutta lopulta sain otettuani itteäni tarpeeksi lujasti niskasta kiinni, ja tupakointi loppui kuin seinään

Re: Ei pala
Eikä kai muutenkaan kahta viikkoa kauempaa putkeen, ilmeisesti sen sisältämä tujoni voi aiheuttaa jotain myrkytysoireita.Klaus Silander kirjoitti:Sen polttaminen on laillista, mutta sillä on jotain lääkkeellistä vaikutusta, joten ei kannattane polttaa sitä alkoholia nauttiessa.
Itse aiheeseen: silloin tällöin olen poltellut, mutta minkäänlaista addiktiota ei ole päässyt kehittymään. Passiivisesti kuitenkin on tullut jo ennen aktiivista vaihetta hengiteltyä ja totuteltua sen verran, että makuyhdistelmänä esim. huoltoasemakahvien kanssa tupakka on mielestäni ihan hyvääkin

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110