minkälainen nörtti on ladisti?
minkälainen nörtti on ladisti?
Tämä Lada-elämä on jotenkin poikkeavaa touhua noin valtavirtaan nähden. Siitäpä panee miettimään ladistin nörtismiä. Kuinka paljon itse kukin virittelee omaa tietsikkaansa ja millä ihmeellisillä tavoilla.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
En juurikaan virittele kotona rautoja enempää kuin on pakko, se kun ei juurikaan inspiroi. Työpiste näyttää tältä, vaatekaappi tältä. Käyttöjärjestelminä tässä verkossa on tällä hetkellä Linuxia (CRUX), OpenBSD:tä, sekä Windowsia (XP ja 2003 server). Jotain koodiakin on joskus tullut väännettyä (C, C++, PHP, Perl, yms.), ihan johonkin käyttöönkin vieläpä.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
Jaa mää vai nörtti?
Mullon varmaa porukan halvimmat ja vanhimmat vermeet, joku iän kaiken vanha P2 pönttö ohjelmoituna maksoi Viru Valgea pullon, näytön sain velipojan romukuormasta, Tulostin, kaiuttimet ja kamera Kodin Anttila tarjouksia, näppiksiä oon keränny firman elektroniikka romulaatikosta aina kun vanhat saanu kossumyrkytyksen jne jne. eli vanhaa Warre mainosta apinoiden "Meillä ei netteilyyn tuhlata"
Koneella istutaan suurinosa ajasta. Koodaukseen en oo vielä lähteny mukaan mutta jonkin verran kuvankäsittelyä sun muuta tulee harrasteltua. Muutoin joko pelataan tai kahtellaan elokuvia koneella. Eli tiiä sitten minkä sortin nörtti ollaan.
Niin ja jonkun verran myöskin koneen koppaa tullu muokkailtua. Eli ikkunaa ja valoa laiteltu ja silleen.
Niin ja jonkun verran myöskin koneen koppaa tullu muokkailtua. Eli ikkunaa ja valoa laiteltu ja silleen.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- ladoilla radalle
hmm.. itse näistä telkänpöntöistä tajuan sen miten sen saa käyntiin ja sammumaan ja videoita on tullu tehtyä ja koulussa opettajan avustuksella kotisivut.. koneella kuuntelen joskus musiikkia ja ole msn:ssä.. ja käyn tietty ladabordissa..
nörtiksi en itseä voi sanoa mut toimeen on viellä tultu.. 

Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Tähän mennessä näihin rakkineisiin on mennyt 2000-5000€ vuodessa
Arviolta 50 konetta kasannut ja aina jatkuvaa säätöä ja parempia osia, mutta nyt alkaa tämä harrastus hiipumaan kun on tuo sigun rahareikä pihassa
Sukulaiset ja työkaveritkin turvautuvat mun apuun kun ongelmia tulee 
Nimim. Parhaimmillaan 7 konetta samaanaikaan omistanut.

Njet problem, normal katastroof 

Ihan riittävissä määrin, viimeiset pari vuotta hyvin aktiivisesti, kasaan koneet, kellotan, säädän, räpellän, asennan, pelaan ja kaikkea muuta. Nykyinen kokoonpano on tosin melkosen vanha, joskin erittäin toimiva, päivittelen tuoreempaan rautaan sitten kun sille on tarvis, tällä hetkellä ei ole oikeastaan tarvetta paremmalle.
Päivittelykierre on kyllä täysin loputon, niinkuin mikko853 tossa kertoi kokemuksen syvällä rintaäänellä
Aikanaan olin muuten niin totaalisen kädettäjä tietokoneiden kanssa, ettei mitään tolkkua....
Päivittelykierre on kyllä täysin loputon, niinkuin mikko853 tossa kertoi kokemuksen syvällä rintaäänellä

Aikanaan olin muuten niin totaalisen kädettäjä tietokoneiden kanssa, ettei mitään tolkkua....
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Minä kun luulin olevani nörttimikko853 kirjoitti:Tähän mennessä näihin rakkineisiin on mennyt 2000-5000€ vuodessaArviolta 50 konetta kasannut ja aina jatkuvaa säätöä ja parempia osia, mutta nyt alkaa tämä harrastus hiipumaan kun on tuo sigun rahareikä pihassa
Sukulaiset ja työkaveritkin turvautuvat mun apuun kun ongelmia tulee

Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- Lada-Jussi
sen verran hallitsen että pystyn käyttämään ja ylläpitämään mahdollisimman vähin kustannuksin (ilman merkkiliikkeen huotoa), lähinnä käyttö onkin vain nettiä, mistää väylänopeuksien kellottamisesta tms hassusta en tajuu mitään