ladoilla radalle kirjoitti:eli onko kukaan muu hullu viellä autolla järven läälle tunkenu.. itse tuli tänää ekat rannut tehtyä.. ja meni sitä pensaaki 30 litraa.. jäätä täällä 18-22cm..
Millois pienet "jäsentenväliset"? Tosin mulla on auto vielä säätämättä ja ratakin auraamatta, kun on sohjo tehnyt kiusaa sun muut ongelmat.
kyllä vaan passaa kuha saan kannen kiinni toisee ladaa ni eiköhä pikku kisat aikaa saada..
Eilen kävin pikku zetorilla radan tekeen ja tänään piti laittaa vaan sytkä kohdalleen ladasta nii huomasin että siitä on menny kansipahvi
Että ens viikonloppuna vois olla toivoo päästä ajaan jos kerkeen saamaan sen nippuun.
Oulun lähellä (Oulu, Haukipudas, Kiiminki, Kempele, Muhos yms lähiympäristö)
Onko mitään kaikille avointa jää rataa nyt käytössä/aurattu?
Kun pitäs käydä muutamaa kaveria opettamassa autolla ajamaan, eikä oikeen ole paikkaa missä he sais harjotella kytkimen ja vaihteitten käyttöä Ja kyllä sitä sen verran lapsellinen on että leikkimään tekee mieli
Kostaja kirjoitti:Jäälissä on taas jäärata käytössä, mut en tiedä sit kuka sitä pitää auki ja saako siellä ajaa, mut näyttäähän tuolla porukka ajelevan.
Missä Jäälissä on jäärata? Tuossa Haukiputaallakin on semmonen pimiä jäärata jossa saa nappiksella reilu 60 vauhtia
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Se on ku käännytään shelliä vastapäätä olevalle tielle ja sitä jonkin matkaa ja vasemmalle. siellä on tosi hyvä rata ja reilu 100 saa vauhtiaki kerättyä suoralla.
Juu ollaanha sitä aurailemassa oltu. Nissan Urvan kingillä! Lumiaura edessä. Komee peli Kuvia voin laittaa galleriaan jossain vaiheessa... Ja viikonloppuna olis tarkotus mennä ajamaan kunnolla.
Rovaniemellä näytti olevan jonkunlaista ränniä jäällä, mutta mulle on riittäny kyllä maantiellä sudittaminen.
Pari vuotta sitten muuan suhari ajoi Ounasjoesta yli Suzuki maasturilla vaikkei jäätä tainnu olla kuin jotain 5 senttiä. Olin silloin jäätien teossa ja hirvitti pumpulla painaa vodaa jäälle, kun kaira sirahti läpi parilla kierrolla
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Olivatten lyhentäneet matkaa kymmenellä kilometrillä pakkasen takia; siis vain 20 km.
Ajella nyt 500 km tunnin luistelua varten; onneksi sentään Ladalla!
tänää revitellin ite omalla autolla ku oli nyt aurattu rata toho pääjärvelle! kyllä se 1700i ruiskulada on tykki piikkirenkailla ja 100% lukolla. ralliastra kuski sano että en paljon lujempaa pystyny ajaa ku säkää ku ajo peräs tuli hyvämieli vieläku lattaisin perää painoa koska ei ole pitoja perässä sutii ja peräheiluu minne sattuu