231 000 km on reilun kolmentoista vuoden aikana Samaran mittariin kertynyt, itse olen uudesta asti sillä ajellut, enkä ole vielä vaihtoa suunnitellut. Eihän sitä nyt myötäänsä viitsi autoa vaihdella...
ihan kohta 120tkm orkkisklassikolla eli 2107:lla, Samarassa kilometrejä takana 176tkm (tai mahdollisesti 276tkm)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nappiksella on rullattu 1986 lähtien hieman yli 150tkm.
Tuskin siihen paljon kilometrejä tulee kesälläkään, pyhäkulkineeksi on tarkoitus jättää. Käyttökippoon kun tulee kilometrejä kamalaa vauhtia. 3kk aikana jo yli 9tkm.
Lada-Jussi kirjoitti:Samarassa on mittarissa 62tkm eli olisko 162tkm ajettu
linnussa on jotain 10tkm? eli olisko 110tkm ajettu tai sitten ehkä 210tkm, niin mut ladathan ei kestä yli 200 tkm ajoja, joten tuskin kuitenkaan....
Höpö höpö, 1200 tekniikka kestää helposti 300-400tkm hyvin
huollettuna hyvällä pidolla.
ja ladahan kestää vaikka 3miljoonaa kilometriä
jos viittii "huoltaa" kunnolla (esim koneen täys remontti koko pohja helmat kokonaan uusiks pellistä yms. "kulutus osia")
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
pikkulohkolla varustettu 2104 vm.87 ajettu 91000 km. Eka omistaja oli ajanut vain n.20tkm ja auton kunnosta päätellen vain kesällä. Meillä ollut viitisen vuotta ja hyvin on pelittänyt, mitä nyt pieniä vikoja eipäs vaan OMINAISUUKSIA on todettu ja korjattu joko itse tai Teretere Maassa.