tänään oon bongaillu autonhaku reissulla lahti-pyhtää-lahti monenmoisia ladoja.. orimattilassa oli parkissa yksi sininen kantti combi ja sitten jossain pihassa näin keltaisen sedan kantin sitten tuli bongailtua pari nappista ja pyhtään lähellä näin valkoisen nivan.. jos niva kuski selailee foorumia niin itse tulimme kullan värisellä nissan terranolla traileri perässä ja kyydissä oli musta tojota tercel
sori kun en tajunnut katsoo tarkemmin ja moikata, ihmettelin vaan että meneekö se Nissani ohi vai ei. Elikkä Kerhontarra takalasissa bongattu Nissani Tampereen motarilla eteläänpäin menossa. Moikka Cassun perheelle näin boardin välityksellä t: kuva 35 ja 82
Iloinen yllätys kohtasi tänään puolilta päivin, kun bongasin rekisteröintikatsastuksessa olevan sinapinkeltaisen huippuorkkiksen 1200S:n vuodelta -82!
Jopa ne Jussin kaipailemat tiheäpuolaiset muoviset pölykapselit olivat kiinni, verhoilu oli punainen ajanpatinoima plyyssi ja nastarenkaatkin oli uudenkarheat Hakkiksen 09:sit.
Laite oli vain 38tkm ajettu ja lähtöisin kuulemma Lahdesta.
Ikävä kyllä jäi leima päästöistä kiinni.
liukastelija kirjoitti:Tänään bongasin Tuusulanväylällä lentokentän lähellä yksin hyljätyn mustan kanttiksen. Samanlainen ku mulla, pinkki karvasisusta vaan puuttu
jeh, sama kosla vissiin bongattu, oon seissyt siin jo muutaman päivän. on siin ainakin yks aluvanne
Beige 2104 tuunatulla bensatankin luukulla, Diacorin oven vierestä Alppikadulla. Samalla kadulla on seissyt pitkän aikaa sininen 2104. Myöskin samalla kadulla 110 farkku, mutta hänellä on oikein sisäpiha paikka.
Eilen Mikkelissä samanlainen Lada kuin mikko853:lla näyttäisi olevan, eli punajuurenvärinen 1700i ja rek. AGR-jotakin. Kromimaskilla ja melko orkkiksen näköinen nopiasti vilkaistuna.