Ääni Larssille: aivan varmasti, jos lasket kaiken mitä autoiluun menee.
Kokemuksia palstalla on toteutuneet kulut Eurosamaralla neljän vuoden aikana: 0.13 euroa/km.
2003 Nissanilla on tiedossa jo senverran pääomakuluja tiedossa, että sillä rahan menetyksellä ylläpitää Ladan.
... todennäköisesti vaalien jälkeen autoverotus muuttuu. Silloin autojen hinnasta häviää jonkinverran. Tämä on veikkaus, ei tieto. Nyt ei kannata omistaa autoa, vain kulkuvälineitä.
ladamaster kirjoitti:... todennäköisesti vaalien jälkeen autoverotus muuttuu. Silloin autojen hinnasta häviää jonkinverran. Tämä on veikkaus, ei tieto. Nyt ei kannata omistaa autoa, vain kulkuvälineitä.
Älä unta nää pitihän autoverotuksen kadota jo EU:hun liittymisen myötä vuonna 1994 ja toisaalta Ladan omistaminen kannataa aina.
-Jimi-
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?
Minä kun keräilen autokirjallisuutta niin yksi rasvaisimmista opuksista mitä minulla on "Nissan Cherry Owners Workshop Manual".Varsinkin osa "Engine" on eniten koluttu
Vieläkös masterille jäi audi vai onko nyt kaikki itä-autoja?
En kyllä usko että nissani päihittäisi 110:n taloudellisuudessaan, varsinkaan käytettyä 110:ä.
noose01 kirjoitti:Vieläkös masterille jäi audi vai onko nyt kaikki itä-autoja?
En kyllä usko että nissani päihittäisi 110:n taloudellisuudessaan, varsinkaan käytettyä 110:ä.
No melkein kaikki on itä-autoja; samara on tehty Suomessa
Audi vaihtui Nissaniin jo syksyllä; piti vain vaihtaa se johonkin ennenkuin se s##t#n#n laite hajosi. Audin nokka-akseli remontin hinnalla saa jo monta hyväkuntoista käytettyä Ladaa!
Nissani toimi hyvin; 2003 Primera. Olosuhteet ovat muuttumassa; odotettavissa olevat kilometrit ovat vähentymässä.
Käytettyä Ladaa ei voita mikään auto kokonaistaloudellisuudessa.
naapurin Primera mies saa halvauksen kun kerron sille että vaihdoit Primeran Ladaan, mutta se onkin sen ongelma.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:naapurin Primera mies saa halvauksen kun kerron sille että vaihdoit Primeran Ladaan, mutta se onkin sen ongelma.
Voit haukkua Primeraa seuraavasti:
- Huonot penkit
- Onneton tuntuma tiehen
- Tunnoton
- Niska tulee kipeäksi kun tuijottaa mittareita(keskellä)
- Ei vääntöä, ei tehon tunnetta (1.8 bensiini)
- Melko pieni tavaratila; katon takaosa haittaa tilanmuotoa
- Ei tuntunut miltään
jotain hyvääkin
- ei ollut vikoja
- hiljainen
- hyvät stereot
Lada kanssa saa harrastaa ja on hyvä tuntuma ajamiseen. Harrastaminen on ropaamista ja kerhoilua!
Joo on toi naapurikin kyllä myöntänyt, että se uudempi Primera on kauhea, juurikin tuo mittariston sijoittaminen ja lisäksi se peräpää muotoilu.
Mutta onneksi Ladamasterin autotilanne on nyt korjattu
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)