Kumpi voittaa
Tuo tyttöystävä väittää että mä vietän enemmän aikaa Ladan kanssa kun sen kanssa. Kyllä mun mielestä mä oon ollut sen kanssa enemmän kun Lana kanssa varsinkin kun yöt lasketaan mukaan. Sen isä on vaan niin helvetin tarkka tyttönsä menoista. Meinaa vaan olla nuo yhteiset yöt aika vähissä. Sen isä luulee ettei 17 veet osaa vielä mitään.
- ladoilla radalle
pitäsköhän ladakerhoon laittaa oma lokero ladamiehen nais ongelmat missä voitaisiin itkeä kuinka en nyt voinutkaan ladalle tehdä mitään kun olin tyttöystävällä yötä ja kuinka nyt ei ladan tuunauksesta tule mitään kun tyttöystävä antaa muuten pakit yms..
oikeesti kyllä nyt 17v jätkän pitää tietää ite et seurustelenko vai annan koko elämän ladalle.. HEI HALOO!!

Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
- pappa- igor
jos kyseinen henkilö "tuunaa" samanlailla akkaansankin niin en yhtää epäile että tulis pakkejaladoilla radalle kirjoitti:pitäsköhän ladakerhoon laittaa oma lokero ladamiehen nais ongelmat missä voitaisiin itkeä kuinka en nyt voinutkaan ladalle tehdä mitään kun olin tyttöystävällä yötä ja kuinka nyt ei ladan tuunauksesta tule mitään kun tyttöystävä antaa muuten pakit yms..![]()
![]()
oikeesti kyllä nyt 17v jätkän pitää tietää ite et seurustelenko vai annan koko elämän ladalle.. HEI HALOO!!

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
- Samara87/88
hehehhe kyllä se siitävoimapesä kirjoitti:Tuo tyttöystävä väittää että mä vietän enemmän aikaa Ladan kanssa kun sen kanssa. Kyllä mun mielestä mä oon ollut sen kanssa enemmän kun Lana kanssa varsinkin kun yöt lasketaan mukaan. Sen isä on vaan niin helvetin tarkka tyttönsä menoista. Meinaa vaan olla nuo yhteiset yöt aika vähissä. Sen isä luulee ettei 17 veet osaa vielä mitään.

Ja usko pois 17wee osaa tehdä vaikka mitä, sen verran vähä aikaa siitä ku ite oli vielä vajaaikäinen, mutta kyllä siinäkin yksilöllisiä eroja näkyy löytyvän

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
- Lada Scandinavia
Kuulkaa yli nelikymppisen neuvoa. Nuoruus on kuitenkin lyhyt aika ja silloin pitää tehdä kaikkea sitä mitä voi vanhana kertoa sitten lapsille. 17v ollaan vasta elämän kokemusten rappusilla.
Minä menin naimisiin vasta 33v ja sitä ennen mahtui upeita kokemuksia esim. 5v ralliautoilua, moottoripyöräilyä, motocrossia, sukellusta yms.
Minä menin naimisiin vasta 33v ja sitä ennen mahtui upeita kokemuksia esim. 5v ralliautoilua, moottoripyöräilyä, motocrossia, sukellusta yms.
Jos tuo sinun likkas on jo nyt tuollanen, niin jätä mokoma motkottaja. Se ei siitä ainakaan yhtään vähempää motkottavaksi muutu, päinvastoin. Kyllä jostain löytyy harrastus ymmärtäväisempi nainen sullekin.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Tää on kyllä parhaita äänestyksiä ikinä!
17 vuoden iällä tulee tehtyä harkitsemattomia ratkaisuja niin autojen kuin naistenkin parissa. Voi olla että siinä vaiheessa kun päätit ottaa rälläkän käteen ja aloittaa huppukuntoisen tuplalampun silpomisen tuningin kiilto silmissäsi niin monet muutkin ympärillä tapahtuvat asiat alkoivat mennä päin helvettiä.
Uskon että henkilö joka pilkkoo täydessä kromissa olevan puskurin kolmeen osaan ja koitaa sitä sitten epätoivoisesti myydä 100 eurolla ei todellakaan ole valmis parisuhteeseen.
Eli pistä muijas vaan pellolle ja jatka autosi "rakentelua".
Jossain vaiheessa kun "pikkuprojektisi" alkaa vaikuttaa epätoivoiselta aja sekin pellolle (mihin tää luultavasti päätyy) kohtaa naisesi ja elä onnellista ja harkitsevampaa elämää hamaan loppuun saakka.
Toinen vaihtoehto on että jonain päivänä tuning lehden kannessa komeilee sun ladas ja joku kaunis+öljytty siliconimisu. Sitä sitten koko kansa ihmettelee kädet ja kalsarit ties mistä märkänä.
17 vuoden iällä tulee tehtyä harkitsemattomia ratkaisuja niin autojen kuin naistenkin parissa. Voi olla että siinä vaiheessa kun päätit ottaa rälläkän käteen ja aloittaa huppukuntoisen tuplalampun silpomisen tuningin kiilto silmissäsi niin monet muutkin ympärillä tapahtuvat asiat alkoivat mennä päin helvettiä.
Uskon että henkilö joka pilkkoo täydessä kromissa olevan puskurin kolmeen osaan ja koitaa sitä sitten epätoivoisesti myydä 100 eurolla ei todellakaan ole valmis parisuhteeseen.
Eli pistä muijas vaan pellolle ja jatka autosi "rakentelua".
Jossain vaiheessa kun "pikkuprojektisi" alkaa vaikuttaa epätoivoiselta aja sekin pellolle (mihin tää luultavasti päätyy) kohtaa naisesi ja elä onnellista ja harkitsevampaa elämää hamaan loppuun saakka.
Toinen vaihtoehto on että jonain päivänä tuning lehden kannessa komeilee sun ladas ja joku kaunis+öljytty siliconimisu. Sitä sitten koko kansa ihmettelee kädet ja kalsarit ties mistä märkänä.