Niin ymmärsin. Ainakin Tampereen Delta-Autossa on vielä Ladan kokoinen kolo jäljellä.XXX kirjoitti: Vai on uusia vielä tulossa? Jatkuuko Ladan myynti sittenkin?
Ladan myynti jatkuu edelleen?
- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
ja väitti se tampereen deltan myyjä joku aika sitten, että keväämmällä tulisi KalinaKSE 1995 kirjoitti:Niin ymmärsin. Ainakin Tampereen Delta-Autossa on vielä Ladan kokoinen kolo jäljellä.XXX kirjoitti: Vai on uusia vielä tulossa? Jatkuuko Ladan myynti sittenkin?

Tänään tuli forum24 lehti niin siinä oli jotain oulun deltan päällikköä tai jotakin haastateltu kun muuttaa uusiin tiloihin tuo delta niin siinä ainakin vielä lada mainittiin autoina joita tullaan myymään. Alfa romeo, fiat, kia ja lada. Ja tuohon vielä lisäksi kaavailivat että vois ottaa myyntiin joitain muitakin merkkejä. Eli tuosta lehti jutusta päätellen niin ei ainakaan vielä ole kuopattu ladaa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Eipä niissä mitään muuta Skodaa ole, kun se pesisräpylä..Idän Ihme 1 kirjoitti:
Mites se Ladalle nuin ohrasesti on käynyt (Suomessa)?
Verratkaapa missä tilassa Skoda nyt on!

Taitaa olla VW:n suuret taustajoukot syynä menestykseen, ei sillä sodanaikasella puikkokoneella kauaakaan olis räpistelty.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Uskallanpa väittää että Lada saisi autoja kaupaksi - ja pientä imagonkohennusta samalla - kun tekisivät nappiksesta uuden, päivitetyn version kuten Ministä, kuplavokkarista ja viimeisimpänä Fiat 500:sta on tehty. Vaan kun en osaa venäjää niin milläs myyn idean tehtaan insinööreille ja päälliköille, en millään. Uusi tekniikka sisuksiin, hyttiin ajanmukainen ilme ja ulkopuolelle ei edes tarvisi paljoa tehdä kun muotoilu on valmiiksi symppis ja ajaton. Euroopasta löytyy ihan tarpeeksi ostovoimaisia kolmikymppisiä, jotka ovat lapsena istuneet vanhempinen nappiksen takapenkillä, ja nyt nostalgiapäissään ostaisivat riemuiten "retroversion".
=V=
=V=
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Retroversio voisi myydä kohtuuhyvin euroopassa mutta ei varmasti venäjällä. Eli eivät varmasti tehtaalla innostuis ideasta. Venäjän markkinoille ladat pääasiassa suunnitellaan, sinnekin edullisiksi käyttöautoiksi, venäläisillä on fiilistelyautot ihan erikseen.
Minun mielestä 110 edustaa retroa omalla tavallaan.
110 on "kokonaan" venäläistä suunnittelua edustava auto jossa on omaa retroa. Itse pidän 110:ä aidompana ladana kuin esim ensimmäistä 2101 mallia joka oli lähes täysin fiat.
..kyllä mullekin retronappis kelpais.
Minun mielestä 110 edustaa retroa omalla tavallaan.
110 on "kokonaan" venäläistä suunnittelua edustava auto jossa on omaa retroa. Itse pidän 110:ä aidompana ladana kuin esim ensimmäistä 2101 mallia joka oli lähes täysin fiat.
..kyllä mullekin retronappis kelpais.

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- lada-juntti
- Viestit: 482
- Liittynyt: 23.5.2006 8:42
- Paikkakunta: Ilmajoki
Näinhän siinä sitten kävi.
Lueskelin äsken lehdestä uuden hallituksen ohjelmaa: bensan hinta ylös, autoveroon korotus päästöjen mukaan. Uskoisin, että monet auton ostoa suunnittelevat tähyilevät nyt mahdollisimman uusien autojen suuntaan. Ongelmana on vain se, että harvalla matalapalkkaisella taviksella on repäistä hihasta 20 tonttua auton ostoon. Tässä vaiheessa satakymppi-Ladat voivat tehdä uuden tulemisen, saahan muutaman vuoden ikäisen Ladan parilla hassulla tontulla. Ellei hallitus sitten määrää Ladoille kovemman autoveron jokatapauksessa....
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
eipä ole halpaa ajella halvalla vähän käytetyllä patongillakaan, nyt ne porvarit sitten sen tekeevät, me köyhät ladistit maksetaan rikkaiden katumaastureiden autoverot.

- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
en ole vielä itse lukenut tuota hallituksen ohjelmaa, että ihan mutuna menee, josko ne vielä luopuisi aikeistaan.
kustannuksiltaan varmasti FX prokin on halvempi käyttää ja omistaa kuin uudehkot käytetyt
kustannuksiltaan varmasti FX prokin on halvempi käyttää ja omistaa kuin uudehkot käytetyt

- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Olihan sitä toki tarpeellistakin tavaraa, kuten muovikasseja ja Raamattuja. (Olenpas minä nykyään nopea vastaamaan.)Nonnis kirjoitti:No eikös se myytävä ollut jotain vähemmän tarpeellista tilpehööriä kuten muotifarkkuja yms kapitalistista hapatustaMosse-Aksu kirjoitti:Minkähän takia 70-luvun suomalaiset vodkaturistit sitten ottivat matkatavaroiksi myytävää?Lada-Jussi kirjoitti:pakko vielä tosta politiikasta, olen saanut jostain sellaista käsitystä, että noi tyhjät hyllyt kaupoissa olisi ollut tätä 80-luvun perestroikkaamista, kun alettiin ajamaan alas demokratiaa Neukkulassa, onko näin?.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Tuulilasin verkkolehdessä joskus talvella oli mm EU:n alueella myytyjen uusien autojen tilasto. Dacia siellä oli jo näkyvissä, vaikka sitä myytäneenkin vain entisellä "itä" alueella.samarai kirjoitti:. En tiedä miten toi Ladan edustus toimii sitten noissa muissa maissa pienempien edustajien toimesta, niissä on vielä yleensä enemmän muutenkin kilpailua halpa-autotarjonnassa.:
Samassa lehdessä oli myös Ruotsin kattava tilasto. Siellä Ladat oli ryhmitelty Niva ja muut mallit. Nivaa oli myyty enemmän kuin muita. Mitään lukuja en muista, mutta sanoisin, että kokonaismäärä oli alle sata. Voin tietysti muistaa väärinkin.
Tuolla Saksassa kyllä on myytävänä kaikkea jännää. Ja onhan seillä väkeäkin. Pienelläkin markkinaosuudella voi päästä kohtuulliseen kappalemääräiseen myyntiin.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Eikös jo Neuvostoliitossa ollut pitkä osaaminen maakaasun käytöstä auton polttoaineena. Nyt, kun kaasuautot on vapautettu tuosta ns. dieselverosta, luulisi tällä tietotaidolla olevan jonkun aikaa ensilyöntiasema. Tietenkin jakeluasemia tarvitaan lisää, mutta toisaalta ei niitäkään tule, jos ei myydä kaasuautoja tai kaasu-hypridejä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone