avo lada
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Tuo auto seikkailee noissa radalle.com:n kuvissa aika usein. Tänkin vuoden kuvissa taitaa jo vilahdella. Ei ole taittu saada omistajaa vaan huokuteltua kokoontumisiin. Vai? Olis meinaan aikas kiva nähdä tommonen avomalli livenä. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
meillä päin, jos joku tietää niin mänttässä, pyöri muutama vuos takaperin neliövalonen keltanen avolada.. siitä oli takaovet hitsattu kiinni ja tehty muutenkin tosi siististi, ei oo vaan näkynyt vähään aikaan kyseistä autoo. tehoista en oo kuullu muuta kun että aikanaan oli turbo kiinni ja oli pyöriny rahasta paskarinkiä särkänniemen parkkipaikalla.
en tiiä että onko noi sit totta mutta ainakin auto on olemassa ja onhan tollanen tarina ihan hauska.

avolada
Luullakseni toi liekkimaalattu avolada liikkui ainakin viimekesänä Porvoossa. Tai ainakin jonkun ton tyyppisen siellä muutamaan kertaan näin ja kuljettajakin muistaakseni morjensti kun tulin omalla Ladallani vastaan.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
siin on maininta, että auton rakennetta muutettu AKE:n luvalla (joku numero).
Lujuusmittauksia pitää tehdä ennen katon irrottamista ja sen jälkeen ku katto on revitty pois ja koria on tuettu tarpeeks paljon, jotta nähdään ettei kori oo menny turhan banaaniks. Enemmän infoa saa AKE:n nettisivuilta, luulisin...
Lujuusmittauksia pitää tehdä ennen katon irrottamista ja sen jälkeen ku katto on revitty pois ja koria on tuettu tarpeeks paljon, jotta nähdään ettei kori oo menny turhan banaaniks. Enemmän infoa saa AKE:n nettisivuilta, luulisin...
Justiinsa tuo aken päätöksen numero olisi kiinnostanut ja hieman tietoa että miten tuota pitäisi mitata että kelpaa konttorille.
Töissä jotkut tehneet peräkärryjä ja venetrailereita kaupallisista malleista kopioimalla mutta paksummasta putkesta ja aina hirveä vääntö konttorilla että kestääkö. Naurettavaa touhua.
Töissä jotkut tehneet peräkärryjä ja venetrailereita kaupallisista malleista kopioimalla mutta paksummasta putkesta ja aina hirveä vääntö konttorilla että kestääkö. Naurettavaa touhua.