lauantaina illalla Toijalassa (Akaassa) tuli moottoritiellä (vt3) vastaan vihreä Volga 24, itse olin matkalla orkkisklassikolla (2107) Tampereen suuntaan
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Bongattu Hot Rod & Rock Show:ssa erään Amerikan-hotrodin keulilla vilkkuina nappiksen sivuvilkut! Tarkemmin ajatellen, ovat aika custom-kelposet sellaisinaan.
Töistä tullessa ajoi tovin matkaa kaupungissa perässäni beige 2101 (käpypuskuri). Myöhemmin illemmalla bongasin parvekkeelta ohi ajaneen mustan 2104:n, jossa oli kerhotarra takalasissa.
"miliisi-lada" Riihimäellä Sakon risteyksessä tossa pari tuntia sitten.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
It museo avataan 4.6. Olisiko Keski-Uudenmaan alueen/ympäristön Ladisteilla kiinnostusta kerran kesällä tuolla kokoontua, halleista pitäisi löytyä neukkukalustoa yms. ja sotkusta munkkeja ?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
tuo voisikin olla mielenkiintoinen museo, jos ei siellä muuten kokoonnuta, niin täytyy käydä ominpäin, mutta joku innokas voisi puuhailla kokoontumisen tuonne
Se kuka omistaa pyydän ystävällisesti ottamaan minuun yhteyttä sähköpostin tai priva viestin kautta kits.. sähköposti jussi_uusitalo69@hotmail.com:):):)::):) mitän nopeempaa omistaja löytyy sitä parempi :):)
Bonggasiko kukaan Sleepy Sleepersien Ladaa,Hesarissa olleen mainoksen mukaan auton piti pyöriä Helsingin keskustassa viime perjantaina 15-17 välisenä aikana.Kyseessähän oli uuden levyn "Eurowiisut,terveisiä perseestä"julkaisuun liittyvä mainosjippo.Kyseinen Lada oli pääpalkintona aiheeseen liittyneessä kisassa
punanen nappi 1.6TC. Awowarre. ja 3 valkoista nappista + kantteja ja lukuisia 110 versioita ponkattu Kemin ympäristössä tänään... On kai kesä lähellä ----------
Ite olin avattarella liikkeellä..