Mites VappuuVietellää kerholaisten ja muiden LadaIhmisten paris? Onks mitää Ladoihi liittyvii traditioit? Unohtuuko autot ku TartutaaKaljanvartee? Kuuluuko Lada koristella VappuRöyhelöil? Ajaako Emäntä VappuKruisailuis?
Meikä ite viettää Vappuun kaljattomuuden vuosipäivää ja oon nii pirun tyytyväin. Emmiä kaljotteluu lopettanu. Se vaa loppu iteksee. En ees simaa voi enää kuvitella juavani. Kyl miä kavereitten kaa voin paaris piipahtaa, mut ei allkkoholi vaa enää maistu. Yllättävän helppo olla kaljottelijoitten seuras ku ei tee yhtää miäli. Ite meinaan mennä VappuPäivään näyttäytyy NäyttelyEläimeni (lue 2104 1700i varkku) kans Kúusaan ja Kouvolan keskustaa. Eipä o koht melki kahteekymmenee vuatee tullu kruisailtuu. Nyt o jotaa mil kruisailla. Koitan värkätä tänne äänestyksen jos osaan.
mä en vietä vappua, se on kommarityöläisten ja opiskelijoiden juhla, olen toimihenkilö ja opiskelut on päättyny jo 1996.
vappupäivän vapaa täytynee käyttää Ladoja räplätessä tai sitten pihatöissä, mikäli lunta sataa niin sitten nukkuen.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mara kirjoitti:Näyttääpä vappu menevän Hiluxin pohjissa ja maalauksessa..
Ja jos intoa riittää, Axteekin koneenvaihossa..
tommosiin hommiin pitää varata koko toukokuu, ei siinä yks vappupäivä riitä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
jos ei ole peukalo keskellä kämmentä niin riittää vähempikin aika kuin koko kuukaus
ainakin koneen vaihto menee siinä kahessa illassa helposti jos ei ole mitään s**tanan ruiskun sähkö mysteereitä
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
START kirjoitti:jos ei ole peukalo keskellä kämmentä niin riittää vähempikin aika kuin koko kuukaus
ainakin koneen vaihto menee siinä kahessa illassa helposti jos ei ole mitään s**tanan ruiskun sähkö mysteereitä
se ruiskuhan vaan helpottaa, väri väriin vaan liittimet, hankalampia noi vanhat on