Taas kerran puristuksista...

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
Aapo89
Viestit: 155
Liittynyt: 9.4.2006 14:21
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Aapo89 »

Kyllä mulla ainaki 1.7 yli ysin puristukset on. en tarkalleen muista mitä se mittari näytti, kymppiä tai jotain. ei se varmaan mikään älyttömän tarkka mittari ollu mutta kyllä sillä silti näki ettei mitään oo vialla.
Lada 1200s/1700cc
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

^^ Toiset puhuu puristusSUHTEESTA ja sinä puhut puristusPAINEESTA. Toista ei voi vaan mittarilla mitata :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Aapo89
Viestit: 155
Liittynyt: 9.4.2006 14:21
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Aapo89 »

Jokari kirjoitti:^^ Toiset puhuu puristusSUHTEESTA ja sinä puhut puristusPAINEESTA. Toista ei voi vaan mittarilla mitata :lol:
aha :oops:

noh, näin sitä oppii taas uutta :wink:
Lada 1200s/1700cc
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

START kirjoitti: onkohan iigor nyt kirjoittanut väärin?
jos siihen turbo koneeseen sitä meinasit niin silloinhan yleensä yritettäisiin vaan laskea noita hurjia puristuksia?
villi veikkaus on että puristukset putoaisi siihen missä ne kaikissa muissa koneissa on (en vaan muista ulkoa mitkä ne on)
meinasin tosta hajonneesta 1.7 tehdä ihan toimivan vapari koneen ja sitten on 1.6 kone kantta vailla niin siihen meinasin 1.7 kantta laittaa.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

jaa jos asia on näin päin
siitä 1600:sta tulee tuolla yhdistelmällä kaiken järjen mukaan tommonen korkea puristeinen 1,6 eli samt puristukset kuin tuossa 1700 vakiona
mutta jos taas meinasit sen 1,6 ahtaa niin ei taida olla järkeä laittaa tuommosta kantta (no joo kyllähän se stefa sitä aina ihmettelee että miksi laskea hyviä puristuksia mutta...)
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

START kirjoitti:jaa jos asia on näin päin
siitä 1600:sta tulee tuolla yhdistelmällä kaiken järjen mukaan tommonen korkea puristeinen 1,6 eli samt puristukset kuin tuossa 1700 vakiona
mutta jos taas meinasit sen 1,6 ahtaa niin ei taida olla järkeä laittaa tuommosta kantta (no joo kyllähän se stefa sitä aina ihmettelee että miksi laskea hyviä puristuksia mutta...)
Kuten tuolla toisessa ketjussa kertoilinkin niin 1700 koneen kannen palotilojen ollessa vakiona 30ml ei siinä koneessa millään ole yli 9 puristuksia, ts. ladan vakio 1700i koneen rutut jäävät alle 9 vaikka tehdas toisin lupaakin. 1700i kannen siirtämisellä toiseen koneeseen ei voiteta kovin paljoa koska osa tuosta 1700 koneen kovemmista puristuksista johtuu suuremmasta porauksesta joka myötävaikuttaa puristusten nousuun. Jokainen voi näitä laskeskella eri koneille ja iskutilavuuksille sieltä toisesta ketjusta löytyvien arvojen avulla, jopa yhden laskurin osoitekin on annettu siellä.
Vastaa Viestiin