forumin päivitys
Re: forumin päivitys
Galleria on olemassa edelleen samassa paikassa.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria mutta tämä uusi foorumi ei antanut laittaa linkkiä yläpalkkiin niinkuin vanhassa sai tehtyä.
Tutkin asiaa vielä. Toki ladagalleria linkin saisi lisätä ladakerhon pääsivustollekkin ettei linkki ole pelkästään foorumissa.
Boteista sen verran että tämä tunnistaa botit nimellä, "rekisteröitynä käyttäjänä".
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria mutta tämä uusi foorumi ei antanut laittaa linkkiä yläpalkkiin niinkuin vanhassa sai tehtyä.
Tutkin asiaa vielä. Toki ladagalleria linkin saisi lisätä ladakerhon pääsivustollekkin ettei linkki ole pelkästään foorumissa.
Boteista sen verran että tämä tunnistaa botit nimellä, "rekisteröitynä käyttäjänä".
Ja edelleenkään ei itse pysty viestejä poistamaan kokonaan jos joku on siihen vastannut..
VMPK:oon sivuilla on sellainen mahdollisuus......( poista viesti)
Olisko sellainen poistomahdollisuus vaikeaa asentaa
Ei sais turhat viestit ite pois kuleksimasta
T.Esa
Siis tämä on vain kysymys
T.Esa
- veli alexei
- Moderaattori
Tuolla siis varmaan tarkoitat, että jos on aloittanut aiheen, niin silloin on aiheeseen täydet oikeudet eli pystyy poistamaan viestejä ketjusta jne. Tuo ei ehkä olisi huono idea. En sitten tiedä onko sen toteutus miten vaikea. Olen itsekkin tuollaista ominaisuutta useasti kaivannut.KGB1.2L kirjoitti:Ja edelleenkään ei itse pysty viestejä poistamaan kokonaan jos joku on siihen vastannut..
T.Esa
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Kaksi edellistä kirjoittajaa haastavat täyttä asiaa. Olen samaa mieltä
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
ominaisuuttahan ei tarvitse kun kirjoittaa vain sellaista minkä takana voi seistä
(myös sitten selvinpäin)
viestiketjut muuttuvat kummallisiksi kun provosoija poistaa tekstinsä välistä
silloin kun voi vain muokata niin kaikki näkee että jotain on välissä ollut
(myös sitten selvinpäin)
Ulkoasu muuttuu, ihmiset vaihtuvat.. Muulla ei väliä, kunhan sisältö pysyy asiallisena ja mielenkiintoisena. Kiitos ja nam!

Ei hyvänen aika moista missään nimessä. Miettikääpä ny vaikka tuota maakaasubiokaasupuukaasuymvshaittia-topiccia!veli alexei kirjoitti: Tuolla siis varmaan tarkoitat, että jos on aloittanut aiheen, niin silloin on aiheeseen täydet oikeudet eli pystyy poistamaan viestejä ketjusta jne. Tuo ei ehkä olisi huono idea. En sitten tiedä onko sen toteutus miten vaikea. Olen itsekkin tuollaista ominaisuutta useasti kaivannut.
Vauhdin tae - alamäki
Juu siis lähinnä tarkoitin tuota ..Kauppaosiota (myydään/ostetaan/vaihdetaan)
ku siellä roikkuu ---saa poistaa--- otsikoita (myös minulla)
niin semmoset olis hyvä pysyä artikkelin aloittaja poistamaan kokonaan..
T.Esa
ku siellä roikkuu ---saa poistaa--- otsikoita (myös minulla)
niin semmoset olis hyvä pysyä artikkelin aloittaja poistamaan kokonaan..
T.Esa
Yksi asia mitä kaipailisin on "seuraava viesti nappi". (Voin yrittää selittää tota jos ei avaudu mitä tarkoitan)
Erittäin mukavan näköiset uudistuneet sivut ja helpot käyttää. Näistä kiitos.
Erittäin mukavan näköiset uudistuneet sivut ja helpot käyttää. Näistä kiitos.
tuo "seuraava viestiketju" nappiko ei kelpaa
eli sillä pääset seuraavaan viestiin
eli sillä pääset seuraavaan viestiin
Hienoa, että foorumia päivitetään. Muuten ihan hyvä uudistus, mutta uuden foorumin kirjasin (fontti) on vaikealukuisempi kuin vanha. Kirjasin toimii kyllä otsikoissa hyvin.
- veli alexei
- Moderaattori
Siis viestin aloittaja voi poistaa viestejä ketjustaan. Siis tällä koitan saada taas aiheita pysymään paremmin otsikon mukaisena. Sitä kun muutaman viestin päästä viestit eivät ole lähelläkään sitä alkuperäistä otsikkoa. Ja tosiaan tässä ei nuo provosoijat ollut mielessä, vaan se aiheen laatija. Se tuntuu vaan niin turhauttavalta, kun vaikka kysyy jotain ja sitten huomaa että aihe on täysin hukattu muutaman viestin jälkeen. Sitten on taas jonkun haun käyttäjän todella vaikea etsiä tiedon jyviä, jos otsikosta ollaan välillä/lopullisesti harhassa kymmenen sivua ja siellä sivulla 11 palataan asiaan, mutta silloin etsijä on jo kyllästynyt lukemaan sitä väärän otsikon alla olevaa tekstiä.pressa kirjoitti:ominaisuuttahan ei tarvitse kun kirjoittaa vain sellaista minkä takana voi seistä
(myös sitten selvinpäin)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Joo kyllä se munkin mielestä oli parempi systeemi, toisaalta näinkään ei vaadi kuin yhden 2-painike klikkauksen lisää, jos ei ole rullapainiketta - sillä aukeaa ainakin itsellä suoraan uusi välilehtiJaakkima kirjoitti:
Ennen linkit avautuivat uuteen ikkunaan/välilehteen ja nykyään samaan kuin foorumi. Saako omista asetuksista muutettua vanhaan systeemiin? Jotenkin omasta mielestä parempi vanha systeemi oli parempi.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
SHIFT -nappi pohjassa linkkiä klikatessa aukeaa uuteen ikkunaan ...Jaakkima kirjoitti:Hyvältähän tämä vaikuttaa kun vaan silmä tottuu uuteen ulkoasuun.
Ennen linkit avautuivat uuteen ikkunaan/välilehteen ja nykyään samaan kuin foorumi. Saako omista asetuksista muutettua vanhaan systeemiin? Jotenkin omasta mielestä parempi vanha systeemi oli parempi.
jos käytössä selain joka tukee "tabbed browsingia" eli "välilehtiä" (esim tämä loistava Firefox) niin CTRL-nappi pohjassa avaa uuteen välilehteen.
Tai sitten kuten "samarai" yllä mainitsi ...