Jep, kyllä Team pa racing puhuu asiaa. Pieni kulutus ja hyvä kulku kun eivät ainakaan aina tunnu Ladassa kohtaavan
Mut nyt tuntus olevan käyttö-ominaisuudet aika mukavasti kohdillaan. Vaihteita voi vaihdella lähes heti kun entinen on laitettu tupaan suht pienillä kierroksilla, ja vääntö (

) suorastaan tuntuu. Samaten ysikympin risteyksiä voi ajaa aika huoletta kolmosella kolmeakymppiä, jossei nyt kovin pahaa mäkeä ole sen jälkeen. Eli toimii tosi mukavasti pienillä kierroksillakin.
Vastapainoksi kyllä kulkee myös ihan älyttömästi kun antaa enemmän happea, tai ainakin siltä tuntuu

Aamuisin haluaa myös heti tulille, kun on oppinut oikean käynnistystekniikan. Iso plussa. Kylmänä ei esiinny myöskään minkäänlaista tehottomuutta/nuhistelua niinkuin ryssän kaasareilla.
Samaten kierroskerkkyys on erinomaista. Jenkaa ottaa just eikä melkein niin paljon kuin kuski haluaa ja HETI
Katsotaan nyt mille tasolle kulutus asettuu kun ajelee mahdollisimman taloudellisesti. En odota mitään litrojen kulutuseroja missään ajossa, mutta hieman pitäisi vähentyä, niin olisin erittäin tyytyväinen. On tuo Weberi vaan niin mukava kapistus käyttö-ominaisuuksiltaan että ei paljoa kaipaa noita alkuperäisiä kaasareita.